Taal-dansreis Dom. Republiek jan 2013

Hallo!:zon02:

Ik ben een jonge dame (26) die graag een aantal weken (3?) op reis wil naar de Dominicaanse Republiek om de cultuur op te snuiven.

Eerlijk is eerlijk, ik vind het wat eng om helemaal alleen te gaan, meeste van mijn vriendinnen zijn gesetteld, dus vandaar dat ik hier eens kijk om te zien of er animo voor is!

Mijn passie is dansen. Ik ben vorig jaar een maand naar Cuba geweest om spaans te leren en lekker salsa te dansen. Nu wil ik graag naar de Dom.Rep. om daar de cultuur te verkennen, bachata (en salsa ofcourse) te dansen, en mijn spaans op te krikken!

Mijn idee van de reis is om dit bijv. te doen via Studytravel, combinatie van spaanse les en dans… en in de overige tijd leuke dingen doen (strand, steden verkennen, nachten lang dansen in lokale barretjes :wink: zo nu en dan een excursie … etc)

Natuurlijk hoeven we niet de hele dag elkaars handje vast te houden, ook gewoon lekker je eigen ding doen als je daar zin in hebt!

Als dit bericht je aanspreekt, hoor ik het graag! Wie weet kunnen we een keer meeten en leuke plannen maken… Misschien handig om te weten; ik woon in het noorden van het land.