Elke jaar wordt in Boedapest (Hongarije) het muziek festival Sziget gehouden. Dit jaar is het van 10 tot 17 augustus, het is een soort Lowlands, maar dan een week (!!) lang. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar heb er erg enthousiaste verhalen over gehoord en gelezen. Nu gaan de meeste van mn vrienden in die periode op vakantie of houden gewoon niet van festivals. Het is dan ook niet naast de deur, maar een week op Sziget is net zo duur als een 3dagen Lowlands heb ik laten vertellen. Bovendien kun je overdag Boedapest bekijken want dan spelen er toch geen bands. Dus wie oh wie lijkt dit nog meer leuk en vind het niet erg om met (een groepje) onbekenden naar Hongarije te trekken deze zomer??
zelf ga ik niet, maar ik heb me laten vertellen dat zelfs wanneer je daar alleen aankomt het geweldig is.
De sfeer onder de festivalgangers is heel gezellig en iedereen trekt met elkaar op.
maar alsnog veel succes met zoeken
hallo,
ik heb er ook het een en ander over gehoort(I)en het lijkt me erg leuk om heen te gaan. en het is ook niet echt duur ofzo:)
maarja het lijikt me iig leuk om hen te gaan duszz…
MVG,
paul (17)
Heyhey,
Een vriend van me en ik gaan dit jaar naar Sziget! We hebben de kaartjes al. We weten nog niet helemaal zeker of we met de trein of bus gaan, maar dat zien we dan wel. Reisgenoten altijd welkom, altijd gezellig!
Greetz
Ik heb gisteren van vriedin gehoord dat zij ook naar festival ging en eigelijk wil ik ook wel mijn vriedin gaat met vriend en ik heb dus nog buddy, als er mensen zijn die ook gaan en nog reis/festival genoten zoeken mail dan naar jackymorrisson@hotmail.com
ik ben 21 en meisje dan heb je al vast een beetje een beeld, ik hoop reactie’s want ik wil echt graag gaan!
nou nog 1 keer zonder type fouten
Ik heb gisteren van vriendin gehoord dat zij ook naar dit festival ging en eigelijk wil ik ook wel mijn vriendin gaat met haar vriend en ik heb dus nog geen buddy, als er mensen zijn die ook gaan en nog reis/festival genoten zoeken mail dan naar jackymorrisson@hotmail.com
ik ben 21 en meisje dan heb je al vast een beetje een beeld, ik hoop op reactie’s want ik wil echt graag gaan!
Hallo mensen,
Voor wie nog geen vervoer hebben naar het festival. Er gaat een bus rechtstreeks naar het festival voor 129 euro (retour). De eerste bus zit echter vol. De kans is erg groot dat er nog een tweede bus vertrekt. Dus als je nog mee wil: http://www.big-foot.nl/z_hongarije/boeken.html.
Tot op Sziget!
voor 180 heb ik een vliegticket. een stukje sneller
Das waar, maar die vindt je nu niet meer zo goedkoop, tenmiste, als ik goed gekeken heb?
Tja, ik ga eigenlijk ook liever met het vliegtuig, maar ja, de bus is ook gezellig, maak je ook wat mee!
ik heb 1 keertje de Eurolines naar budapest genomen…nooit meer
mijn ticket via skyeurope gekocht, idd een tijd geleden
Wij (6 man/vrouw) gaan met het vliegtuig, we vliegen voor 130 euro met wizzair(.com) morgen zaterdag 2 juli boeken we. Het is 2 uur vliegen vanaf brussel, voor ons is dit ideaal aangezien brussel ongeveer een uur rijden is vanaf hier, en a’dam uurtje of 3.
We gaan de 8ste door en boeken dan een hoteletje, en gaan de 9de ons tentje na een goed ontbijt opslaan op het festival terein. Na het sziget blijven we nog een aantal dagen in boedapest hangen, we vliegen op de 19de terug.
Een ander deel van de groep gaat met de auto, (road trip) we zien hun wel verschijnen als ze aankomen. We zijn in totaal met 10 personen dus dat wordt wel gaaf en het is weer is wat anders als een nederlands/belgisch festival
Ja, ook mijn vriendin en ik hebben veel zin om te vertrekken naar het Sziget festival maar hebben nog geen vervoer. Ideaal zou natuurlijk zijn als iemand ineens roept: “We hebben nog 2 plaatsen in ons busje over!”, maar ook andere (goedkope!) voorstellen om (samen) te reizen hoor ik graag!
hey tarik, zie de andere thread in dit forum ‘sziget’, daar zoeken nog 2 dames vervoer.
Ja, ik zie het…! En ik bedacht me dat het ook handig is als ik mijn email-adres: TarikBarri@hotmail.com erbij zou zetten.
Ik zoek ook een reisgenoot.
Wat is de goedkoopste mannier / snelste
Weet iemand welke datum de bus aankomt in sziget?
http://www.big-foot.nl/z_hongarije/boeken.html (niet terug te vinden)
Graag hoop ik jullie te horen.
Vriendelijke groeten
Dylan Wempe
snelste = vliegtuig vanaf amsterdam sky europe, vanuit brussel wizzair
goedkoopste = liften
medium = bus bigfoot of eurolines of zelf rijden
Originally posted by Viki@28-06-2005, 15:20:47
** Hallo mensen,
Voor wie nog geen vervoer hebben naar het festival. Er gaat een bus rechtstreeks naar het festival voor 129 euro (retour). De eerste bus zit echter vol. De kans is erg groot dat er nog een tweede bus vertrekt. Dus als je nog mee wil: http://www.big-foot.nl/z_hongarije/boeken.html.
Tot op Sziget! **
De tweede bus zit nu ook vol. De derde bus zitten nu 35 mensen in en we hebben er 47 nodig. De bus komt op de ochtend van de 10e aan. Staat bij het linkje ‘vervoer’, daar staat ook de rest van de informatie. (Laat je niet in de war brengen door dat stukje over de royal class toeslag, dat geldt niet voor de reizen naar Sziget, dat heb ik gechecked)
hallo allemaal,
ik ga sammen met een vriend ook naar sziget. zijn er ook mensen die er al vaker geweest zijn, vraag me namelijk af hoe het zit met parkeren en of er op het festival terein iets van kluisjes te huur zijn voor wat spullen zoals paspoort ed
zie jullie in sziget B)
Ola,
Ik en een vriendin gaan dit jaar voor het eerst met de bus. Een Eurolines Bus. Ik las dat er meerdere mensen dit al eens gedaan hebben en er goede/slechte ervaringen mee hebben gehad. Vertel!
Oehoehoeh zin in!
x
vooral lang zitten
het meest vervelende is dat de bus in iedere stad een stop maakt om nieuwe passagieers op te pikken, en dus van de snelweg af moet het centrum in. daar verlies je veel tijd mee.
ach, je komt er wel.
voor de rest wel okay geregeld allemaal
ow, toen ik ging hadden ze alleen hongaarse videos. monthy piton in het hongaars kijken is niet echt interessant…
veel plezier onderweg