Ik wil ook in februari naar Suriname en zoek ook nog maximaal 3 medereizigers. Een groepsreis van 10-20 personen trekt me helemaal niet vandaar. Nu wil ik graag vooral de jungle in over de rivieren. Flora en fauna staat voor mij op de 1e plaats. Ook wil ik daarnaast met de bevolking kennismaken en het echte Surinaamse eten. Lekker op doorreis met een gehuurde auto, taxi of bus
Mocht je denken dat wij een goede combi zouden kunnen zijn dan hoor ik dat graag.
Ik ben 58jr en houd niet van hele dagen lopen en vooral geen bergen.
Ik ben Brenda en ben haast 61 jaar. Ook n wereldreiziger. Ik ben n Surinaams/Nederlandse en ga nov. a.s tot eind April naar mijn thuisbasis om volledig in de rust te komen.
ik las jullie oproep en wellicht zouden wij (wellicht in groepsverband) iets voor elkaar kunnen betekenen aangezien ik vandaar ben en in die periode nog daar zal zijn (zo God het wil).
Lijkt het jullie wat? Gewoon een vrijblijvende en spontane reactie van mij.
Hartelijk dank voor jullie reactie op mijn bericht. Ook ik werd enthousiast na het lezen van jullie oproep.
Wij zouden als jullie dat goed vinden voordat ik afreis een kennismakingsgesprek met elkaar kunnen hebben. Locatie ergens in het midden van Nederland. Ik woon in Rotterdam.
Lijkt mij heel leuk nieuwe (reis/levenslustige) mensen te leren kennen en wie weet waar dit verder leidt.
Wij zouden hooguit 2 persoonlijke gesprekken met elkaar kunnen hebben. 1 is kennismaking en 2 de wensen voor de reis. Kan ik alvast voelhorens uitsteken en jullie informeren,
Grappig je bericht had ik ook geschreven kunnen hebben. Ik heb ook veel gereisd maar Suriname staat nu hoog om mijn lijstje. Ik wil er graag heen voor de lokale bevolking en het land zien. Je hebt al meerdere reacties dus ik weet niet hoever je bent met je plannen. Ik ben ook aan actieve vrouw en ben 70 en woon in Amsterdam. Ik hoor graag van je. groeten Sylvia
Hi Brenda,
Wat is jouw eigen mailadres? Dat vind ik gemakkelijker.
Ik woon in Leiderdorp en we kunnen hier afspreken!!
Ik ben in week 39 weg!!
Tot horens!
Groetjes Puck
Zou je voor je vertrek in week 39 alvast 2 opties (graag een zaterdag of een zondag behalve 5 & 25 okt) willen doorgeven zodat wij de afspra(a)k(en) definitief kunnen plannen? De tijd vliegt zo hard voorbij en jullie hebben tot febr. de tijd maar ik ben halverwege nov. al weg.
Ja, ik kan
5 oktober en 26 en 26 oktober!
Ik zet het ook op je gewone mailadres, en stuur het dan ook aan Sylvia.
Heb jij het mailadres van Marieke?
Groetjes
Puck