Suriname in februari

Ik heb al veel gereisd, maar weet nu steeds meer wat ik nog niet gezien heb, maar wel wil doen!!!

In februari wil ik naar Suriname, vooral de bevolking ontmoeten in de kleine dorpen en met hun van gedachten wisselen.

Wil je mee???

Ik ben een actieve vrouw van 78 jaar.

1 like

Hoi Puck, dat klinkt leuk! Hoe lang wil je gaan? EN wil je dan alleen of met een organisatie?

Groetjes, Sanne

Hi Sanne
Ik ga zonder groep en zoek nog een maatje

2 likes

Hoi Puck,

Ik wil ook in februari naar Suriname en zoek ook nog maximaal 3 medereizigers. Een groepsreis van 10-20 personen trekt me helemaal niet vandaar. Nu wil ik graag vooral de jungle in over de rivieren. Flora en fauna staat voor mij op de 1e plaats. Ook wil ik daarnaast met de bevolking kennismaken en het echte Surinaamse eten. Lekker op doorreis met een gehuurde auto, taxi of bus

Mocht je denken dat wij een goede combi zouden kunnen zijn dan hoor ik dat graag.

Ik ben 58jr en houd niet van hele dagen lopen en vooral geen bergen.

Groetjes, Marieke

Beste Allen,

Ik ben Brenda en ben haast 61 jaar. Ook n wereldreiziger. Ik ben n Surinaams/Nederlandse en ga nov. a.s tot eind April naar mijn thuisbasis om volledig in de rust te komen.

ik las jullie oproep en wellicht zouden wij (wellicht in groepsverband) iets voor elkaar kunnen betekenen aangezien ik vandaar ben en in die periode nog daar zal zijn (zo God het wil).

Lijkt het jullie wat? Gewoon een vrijblijvende en spontane reactie van mij.

Ik kijk uit naar jullie enthousiaste reactie.

Reislustige groeten van Brenda

2 likes

Hallo Brenda,

Ik word wel erg enthousiast van je bericht. Lijkt me super! Ik kom graag met je in contact.

Groetjes Marieke

Hi Marieke,
Ja ik wil je ook wel ontmoeten.
Ik woon in Leiderdorp.
We kunnen elkaar ook appen?
Mijn tel.nr is 0615171226.
Groetjes Puck

Verzonden vanaf mijn Galaxy

-------- Oorspronkelijk bericht --------

Hallo Brenda,
Leuk dat je gereageerd hebt.
Ik wil wel met je in contact komen.
Er heeft nog iemand gereageerd, dus wie weet!!!
Groetjes Puck

Dag Marieke & Puck, (en alle overigen)

Hartelijk dank voor jullie reactie op mijn bericht. Ook ik werd enthousiast na het lezen van jullie oproep.

Wij zouden als jullie dat goed vinden voordat ik afreis een kennismakingsgesprek met elkaar kunnen hebben. Locatie ergens in het midden van Nederland. Ik woon in Rotterdam.

Lijkt mij heel leuk nieuwe (reis/levenslustige) mensen te leren kennen en wie weet waar dit verder leidt.

Wij zouden hooguit 2 persoonlijke gesprekken met elkaar kunnen hebben. 1 is kennismaking en 2 de wensen voor de reis. Kan ik alvast voelhorens uitsteken en jullie informeren,

Graag jullie reactie.

Groeten,

Brenda

2 likes

Beste Puck,

Grappig je bericht had ik ook geschreven kunnen hebben. Ik heb ook veel gereisd maar Suriname staat nu hoog om mijn lijstje. Ik wil er graag heen voor de lokale bevolking en het land zien. Je hebt al meerdere reacties dus ik weet niet hoever je bent met je plannen. Ik ben ook aan actieve vrouw en ben 70 en woon in Amsterdam. Ik hoor graag van je. groeten Sylvia

1 like

Hi Sylvia,
Leuk van je te horen!
Ik heb al 2 reacties gehad en het voorstel om samen te komen.
Wat is je mailadres?
Dan stuur ik door!

Groetjes Puck

Heb je een voorstel voor de bijeenkomst?
Rotterdam kan voor mij wel.
Ik heb nog een andere vrouw jouw mail doorgestuurd!

Groetjes Puck

Hi Brenda,
Wat is jouw eigen mailadres? Dat vind ik gemakkelijker.
Ik woon in Leiderdorp en we kunnen hier afspreken!!
Ik ben in week 39 weg!!
Tot horens!
Groetjes Puck

Dag Puck,

Mijn mailadres is brandyrooz@yahoo.com. Je berichten worden doorgezet naar mijn mailadres.

Ik stel voor om ergens medio oktober elkaar ergens te ontmoeten. In de hoop dat je al een aantal enthousiaste reizigers heb weten te vergaren.

Voor week 39, where ever you go, have fun and take care.

Groeten

Hoi Brenda en Puck,

Ik zal je een mail met mijn gegevens sturen Brenda.

Groetjes Marieke

Beste Puck ter aanvulling op mijn eerder bericht.

Zou je voor je vertrek in week 39 alvast 2 opties (graag een zaterdag of een zondag behalve 5 & 25 okt) willen doorgeven zodat wij de afspra(a)k(en) definitief kunnen plannen? De tijd vliegt zo hard voorbij en jullie hebben tot febr. de tijd maar ik ben halverwege nov. al weg.

Ik hoor graag van je/jullie.

Groeten

Hi Brenda,

Ja, ik kan
5 oktober en 26 en 26 oktober!
Ik zet het ook op je gewone mailadres, en stuur het dan ook aan Sylvia.
Heb jij het mailadres van Marieke?
Groetjes
Puck