Surfen in Ecuador

Hola Que tal?

Montanita spanish school and surf is de ideale plek om te gaan! Isigro is een van Ecuadors beste surfers… 2de geworden in de nationals afgelopen feb. En de school is gewoon super… probeer van te voren boeken want dan is er genoeg plek in de cabanas… (inclusief zwembad)!
Ik was er voor 2weken! Supertijd!

Succes met het plannen van je trip!

Wat betaal je zo ongeveer voor surfles?

Tip: als je relaxt wil slapen, ga dan net buiten t centrum slapen, dus óf in de buurt van de Point óf bij Brisa Marina, dan heb je minder last van de herrie. Dat stukkie lopen over t strand na t stappen is goed te doen. Enne Valentijn, ben je er toevallig dit jaar met de jaarwisseling? ciao, suus

Surfles kost zo rond de $15, cheap dus, er zijn voldoende goede surfscholen, Balsa House, Sweetsurf, Brothers, bij Balsa werkt Eusebio die goed engels spreekt, bij de andere zal je je spaans moeten oefenen :wink:

Na het doorlezen van deze topic toch even een aantal vragen. Ik sta nl op het punt het programma Spaanse cursus en surfles te boeken. Meer om naast het spaans leren ook een leuke activiteit te doen, en dan met name een watersportactiviteit zoals surfen.

Nu wil ik half juli starten in Montanita en dit programma 3 weken volgen met verblijf in een cabana.

Heeft iemand hier concrete ervaringen mee? En dan ook met name half juli… Is er dan wel iets meer, buiten de lessen spaans en het surfen om, te doen in Montanita?

Alvast dank en groetjes,

Aldo