Mijn vriend en ik wonen in een heel leuk appartementje in Kentish Town, vlak bij Camden Town Market( ja die hele leuke 2ehands alternatieve markt/uitgaansgebied:))
De buurt is heel veilig, winkelstraat met cafe’s, supermarkten etc. is op 3 min loopafstand.
Wij gaan er binnenkort uit en zoeken dus een nieuwe bewoner (of twee bewoners)! Alles zit erin, badkamer, keuken met bar, bed, bureau, internet. Het appartement zit in een groter complex met 24h security, wasmachines/drogers en grote fietsenstalling.
Een Nederlandse vriendin van ons woont 2 verdiepingen lager en gaat ook verhuizen, dus er is ook een leuke optie op met meerdere mensen in hetzelfde gebouw te wonen!
Te huur vanaf Mei/Juni
Stuur me even een berichtje als je geïnteresseerd bent, dan kan ik wat meer info en foto’s sturen!
Net terug uit london, ga er in september heen voor een stage maar geweldig gebied Camden town is echt leuk!!!
(Je kan altijd even info en fotos sturen )
Wat jammer!! Ik ben van plan om pas in September naar London te verhuizen! Kun je me er toch iets over vertellen en hoe je dit gevonden hebt? Misschien dat ik dan een kijkje kan nemen ofzo!!
heb je meer informatie? (foto’s, prijs, flatbewoners). Ik ben ook aan het oriënteren om de grote stap te wagen en ben dus op zoek naar woonruimte:) Alvast bedankt!
Mocht in dit topic het geniale idee ontstaan voor een flatshare, dan doe ik graag mee! :biggrin: Ik studeer vanaf september een semester (t/m begin februari) in London. Budget is 120 pw
Ik ga ook in London zitten in elk geval vanaf augustus tot minimaal 1 januari (als het lukt ga ik ook na mijn stage werken in London) dus kan ook voor veel langere tijd !
Ik ben ook in voor een flatshare! Liefst in Brighton, maar Londen wil ik ook overwegen. Mijn budget is ongeveer tussen de 125 en 150 pond per week. Ik ben van plan om eind december te verhuizen, maar eerder kan ook. Ik ben zeker geinteresseerd!