Superdeluxe fantastische wintersportreis slechts 675 euro

Wil je de gezelligheid van een groep, maar toch de vrijheid om lekker te doen waar je zin in hebt, boek je reis dan bij ons. Al 25 jaar zorgen wij voor de beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Het komend seizoen zijn er weer twee 10 daagse reizen (met 8 dagen skiën). Één naar Les Deux Alpes van 15 t/m 24 januari 2010 en één naar Les Menuires van 12 t/m 21 maart 2010. Beide keren is inbegrepen: Royal Class busreis,drie zeer luxe chalets waar je een eigen twee persoonskamer hebt met alle luxe (sauna, zwembad), half pension en de skipas.
Elk jaar zitten onze reizen snel **vol **dus boek snel of vraag verdere info.
devrolijkeskiers.hyves.nl/

zit jullie januari-reis al vol?

Ja de januarireis zit vol…is zelfs al overboekt. Voor de maartreis heb ik nog wel plek en/of je kunt op de reservelijst voor januari (vorig jaar had ik in de laatste week nog twee afmeldingen

Groeten

Gerrit Bussink
06-21266909
g.c.bussink@hetne:vak01:t.nl

maart kan ik niet (lente in de kop), maar zet me maar op de reservelijst voor januari.
[EMAIL=“Knaken06@planet.nl”]Knaken06@planet.nl
www.woordenverhaal.nl

Ik ben ook geïnteresseerd in de januari reis! Dus…mochten er komende dagen uitvallers zijn!
Groeten, Jolanda

Als je me belt dan kan je als ik het nog kan regelen mee…ik heb een uitvaller…We vertrekken vrijdag a.s. om 16.00 uur

Gerrit Bussink
06-21266909

Je kan nog mee denk ik…Er is nog plek. Vrijdag a.s. vertrekken we om 16.00 uur

Groeten

Gerrit

Hoi Gerrit,
Geldt dit voor mij? Hoeveel gaan er mee en welke leeftijdscategorie? Zit eten ook inbegrepen? En als ik een snowboard wil huren, daar doen of hier? En dan een beetje rare vraag maar…wat voor mensen gaan er mee?
Groeten, Jolanda

Bel me dan even 06-21266909

Gerrit