Sun Express

Iemand ervaring met de vliegtuigmaatschappij Sun Express ??

Zo ja is er eten aan boord ?

Bedankt !

Groetjes Dicle

Een collega van mij is nog niet zolang geleden teruggekomen van Izmir met Sunexpres en hadden inderdaad eten aan boord.

We are pleased to offer our guests a complimentary Mediterranean style cold meal tray for the summer months which, according to the time of day, contains either a light breakfast with turkey ham, cheese, jam and butter and Turkish yoghurt sweetened with honey, or for lunch and dinner a satisfying snack such as sliced chicken with aubergines and pasta salad or a sandwich with potato salad, ice cream and coffee or tea to round off.

Bron: Sun Expres

Dit is een deel van ik van hun site heb gehaald. Weet dus niet of dit ook voor de wintermaanden geld.

Bel ze anders even! :wink:

bedankt !

en is het een “goede” maatschappij om mee te vliegen ?
had er nog nooit van gehoord namelijk.

Graag gedaan! :biggrin:

Ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord, tot dat ik het van mijn collega vernam. Zij vond het een goede maatschappij met goede service.

Neem anders even een kijkje op hun site. Wel in het duits, maar dat moet te doen zijn.

www.sunexpress.de

dank je wel !

zal ff een kijkje nemen op hun site.

Groetjes

Is volgens mij een goede maatschappij. Ik heb zeker al een 10-tal keer met hun gevlogen en nooit problemen gehad. In het begin werd er een broodje geserveerd maar naderhand is dit veranderd in een warme maaltijd.:zon:

Bedankt voor de info !

Als de vakantie in Januari doorgaat vliegen we voor het eerst met SunExpress. Dus ben benieuwd !

Hoi
Wij vlogen gisteren met Sun Express naar Izmir. Goede vlucht met eten en prima service. Onze drankjes moesten we wel betalen.

Groeten

Ik ben vorig jaar ook n keer met sunexpress gevlogen en moet zeggen was me goed bevallen!
wij kregen toen ook eten aan boord!

bedankt voor je reactie !
24 Januari gaan we vliegen met Sun Express dus dat komt wel goed als ik zo de reacties lees :slight_smile:

Groetjes Dicle

Sunexpress is een dochteronderneming van Turkish Airways. Er zitten mensen met beide tickets in het toestel, maar de Sunexpress klanten hebben minder betaald. Eten is eenvoudig, maar goed eetbaar. Koffie en thee is gratis, andere dranken moet voor betaald worden.
Op 15 oktober ben ik met Sunexpres uit Izmir gekomen en het was een plezierige vlucht.
Jetty

wij boekte met Corendon en kregen te horen dat we terug vlogen met Sun express.
We vonden het wel best. Vorige week dus die vlucht gehad. niets te klagen.
Wel even eigen oordopjes meenemen als je de film wilt volgen!
het ontbijt was een broodje, kaas, olijfje, jam, yoghurtje en een half ei

Reactie verwijderd door Hans.

vlieg zelf altijd met sunexpress of met öger tur,de laatste vaak net iets goedkoper dan sunexpress maar zelfde toestel tot nu toe nog altijd eten aan boord gehad

Goedenavond,

Wij willen graag op naar turkije en daar een vakantiehuisje:vak02: huren ik ben nu allemaal aan het zoeken op internet naar goedkope tickets ik kwam uit bij de site van sunexpress>>> heeft iemand ervaring met het rechtstreeks boeken bij deze maatschappij?Ik ben altijd een beetje bang om zo rechtstreeks te boeken en dan ook meteen online betalen.
wat zijn jullie eventuele ervaringen hiermee?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties:dag:

>>> hallo,
Het is betrouwbaar om via internet direct te boeken en te betalen rechtstreeks aan Sun Express. Je krijgt n.l. na de betaling gelijk je ticket via de mail. Wanneer je via een bemiddelingsbureau boekt, krijg je pas 10 dagen van te voren je ticket via de mail toegestuurd.
Zeker aan te bevelen dus.:zon02:
fijne vakantie toegewenst in Turkije
groet jetty:TURKEY:

Geen probleem hoor! Mijn vriendin heeft toen ook rechtstreeks bij Sunexpress geboekt, let wel op: ze zijn rechtstreeks niet altijd voordeliger!!!

Ik heb in Januari zelf mijn ticket geboekt bij mijn ticketoffice omdat dat zo’n 70euro voordeliger was dan bij Sunexpress direct…

heb al vaker bij sunexpress of condor geboekt en nooit geen problemen gehad,deze kwam voor mij altijd als goedkoopste eruit…

Hi, ik heb vorig jaar en dit jaar meer dan 4 x met Sun Express gereisd. Ze zijn goedkoper, comfortabeler en het eten vind ik wel prima in vergelijking met Condor (hier moet je alle eten en drinken kopen…als het d’r is!).

Daarbij werkt Sun Express ook nog samen met Condor…dus als er bij SE geen plek is dan bieden zij Condor aan.