Ervaringen met SunExpress

Hallo allemaal,

Ik oktober vlieg ik naar Antalya met de maatschappij Sunexpress, dat word mijn eerste keer. Normaal vlieg ik met Transavia.

Graag wil ik jullie ervaringen weten met deze luchtvaartmaatschappij, en in welke opzichten deze verschilt van een maatschappij als Transavia.

Ik had er namelijk nog nooit van gehoord, maar na een beetje rondkijken op internet had ik er wel vertrouwen in.

Alvast bedankt

Ik heb gevlogen met Sunexpress.

Prima en wel. Alleen hadden ze mijn terugreis gewijzigd … van 17:00 uur naar 07:10 uur :frowning:
Erg vermoeiend.
Heen- en terugreis wel wat vertraging gehad.
Het is een prima luchtvaartmaatschappij … als je gewoon naar je bestemming gebracht wilt worden …
Ze waren wel heel soepel bij het inchecken. Overgewicht baggage en zitplaatsen.

hallo,
ik heb met ze gevlogen en vond het prima,kreeg eten aan boord vanaf turkije ,goede en snelle service en vlotte afhandeling,prima! beter als transavia

ook ik ga dit jaar voor het eerst met sun express
krijg je ook vanaf amsterdam eten en drinken aan boord?
gr carla

Een hele goede maatschappij om mee te vliegen .je krijgt genoeg driken en eten aan boord,gratis hoor.als je iets wilt hoef je maar te roepen.prima personeel en snelle service,beter als transavia.wij vliegen vaak en vinden dit een vd beste,en eerlijk is eerlijk het is ook nog gratis
veel plezier!
cijfer een dikke tien!:zon02::vak01:

nou das helemaal mooi toch?
en nu maar hopen dat ze de vliegtijden terug niet vervroegen want dan zijn we weer een dag kwijt.
we hebben geboekt bij altours en vliegen met sunexpress,de tijden tot nu toe zijn 8uur sávonds en terug 16uur s’middags.
dus heen al een dag kwijt.
als ze heen vervroegen heb ik helemaal geen problemen mee zijn we op een normaal tijdstip op ons vakantieverblijf,maar ja je heb het niet in de hand

Carla: vlieg je zeker naar Izmir… Ik heb namelijk ook deze tijden… :wink:

Goedenavond,

Wij willen graag op naar turkije en daar een vakantiehuisje:vak02: huren ik ben nu allemaal aan het zoeken op internet naar goedkope tickets ik kwam uit bij de site van sunexpress>>> heeft iemand ervaring met het rechtstreeks boeken bij deze maatschappij?Ik ben altijd een beetje bang om zo rechtstreeks te boeken en dan ook meteen online betalen.
wat zijn jullie eventuele ervaringen hiermee?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties:dag:

1 like

Hallo,

Aanstaande zaterdag zal ik met Sunexpress naar Izmir vliegen. Nu zou ik erg graag online in willen checken, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat kan met Sunexpress en of dat dan via een ‘speciale’ website moet? Heb al op www.sunexpress.com gekeken, maar daar staat volgens mij niks over online inchecken??

Alvast bedankt voor reacties!!

Groetjes,
Jennifer:dag:

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan 11/07 naar Turkije toe alleen hebben we nog nooit met deze maatschappij gevlogen. Mijn vriend is vrij lang en heeft daardoor wel wat ruimte nodig, kan iemand mij vertellen of de ruimte een beetje normaal is zoals Transavia? En krijg je ook eten tijdens het vliegen of moet je hiervoor betalen?

Alvast bedant voor het reageren :dag:

Kan iemand mij zijn/haar ervaringen vertellen over Sunexpress?
Wij vliegen in oktober dit jaar naar Izmir

Een top maatschappij!

inmiddels gevlogen naar Turkije.
Was echt helemaal top!
we kregen eten aan boord heen en terug…
was goed allemaal.