Studie + Reiscombi (speciale reisplekjes en waar zal ik nieuwjaar door brengen)

Hoi medereizigers,

Ik ben Daan, een 23 jaar oude student uit Breda. Ik heb wat dingen die ik wil zien, maar ik hoop van jullie ervaringen gebruik te kunnen maken en zal daarom tussen mijn verhaal door wat vragen stellen.
Ik ga vanaf Juli 5 maanden in Australie studeren, maar vanaf dan wordt het pas nog leuker. Ik wil namelijk daarna nog wat van Australie zelf zien en dus rond reizen.**

• Wat raden jullie aan, ik ga in Melbourne studeren en wil dan eigenlijk nog 3 weken besteden om voornamelijk de Australische natuur en de outback te zien, echte mensen te leren kennen en de meest bijzondere dingen te zien (een dagje stand kan geen kwaad, maar is niet het doel).**
    Rond eind december kan ik dus kiezen om in Australie te blijven of nieuwjaar ergens anders te vieren.
    **- Wat denken jullie dat een mooie plaats is om te zijn met oud-en-nieuw?
    **
    Daarna wil ik Azie zien. De mooiste landen lijken mij Indonesie, Thailand en Nepal. Ik wil echt de natuur zien en kennis maken met de bewoners. Lekker met een rugzak op de mooiste plekjes van het land zien
    **- Welke plaatsen in bovenstaande landen zijn het beste om op te vliegen en zijn er nog landen jullie aanraden gezien mijn voorkeur?

**Na Azie wilde ik mogelijk nog India of Afrika bezoeken, maar ik weet niet of dat nog in het budget zit.- **Wat voor soort ticket kan ik hier het beste voor boeken (zonder India en Afrika), is dat een multiticket, wereldreis ticket? En hoe zit het dan met de flexibiliteit… Kan ik makkelijk data wijzigen, want dat heeft wel mijn hele grote voorkeur.

**Andere suggesties zijn altijd welkom, ik hoop veel van jullie ervaringen te leren!