Hallo allemaal,
Ik ben marijke en ik ben 16 jaar. Ik ben voor een aantal weken met mijn familie op vakantie in Thailand geweest, en het was gewoon super
Nu lijkt het me geweldig om een studie te volgen in een ander land, en ik zal dit heel graag in Thailand doen. Mijn ouders stimuleren mij ook om dit te doen.
Heb jij toevallig ook een studie in Thailand gevolgd, of ken je een organistatie die dit doet?? laat het me dan alsjeblieft weten.
Kijk een op de site van Rhamkhanghaeng University. Rhamkhanghaeng University Insitute of National Studies De uitleg is geschreven door een NL student Communicatie. Alleen ik denk dat toch voor studenten is die hun VWO diploma binnen hebben gehaald…
Studeren in Thailand is natuurlijk een hele mooie levens ervaring maar vergeet niet dat de educatieve kwaliteit van de meeste universiteiten / scholen stukke lager is dan die van in Nederland. Dit maakt het wel makkelijker voor jou
Voordat je kiest moet je ook even uitzoeken welke universiteit erkend word in nederland, mocht je je verdere leven in nederland willen doorbrengen.
Alhoewel veel nederlandse werkgevers weten niet het verschil tussen een Siam University en een Chulalongkorn University… en denken misschien zelfs dat Siam beter klinkt en dus beter is
btw Rhamkhanghaeng word ook niet gezien als een van de betere universiteiten (zelfs niet in Thailand )
Met uitzondering van de faculteit recht
Werk je nog steeds in het onderwijs in Bangkok of ben je inmiddels al full-time acteur ??
Zijn er op dit moment nog goede mogelijkheden om als buitenlander Engelse les te geven ?
Wat is de beste manier om aan een baan als leraar Engels te komen ? Vandaag over 5 weekjes vertrek ik weer voor 3 weken naar Thailand en ga dan maar weer proberen om een baan te vinden.
Als ik in de reiswereld niks kan vinden, moet ik wellicht toch het onderwijs maar proberen, maar ik weet niet wat de beste manier is om wat te vinden…
Originally posted by davenuman@08-04-2005, 14:01:04
** Hoi Ramon,
Werk je nog steeds in het onderwijs in Bangkok of ben je inmiddels al full-time acteur ??
Zijn er op dit moment nog goede mogelijkheden om als buitenlander Engelse les te geven ?
Wat is de beste manier om aan een baan als leraar Engels te komen ? Vandaag over 5 weekjes vertrek ik weer voor 3 weken naar Thailand en ga dan maar weer proberen om een baan te vinden.
Als ik in de reiswereld niks kan vinden, moet ik wellicht toch het onderwijs maar proberen, maar ik weet niet wat de beste manier is om wat te vinden… **
Ja, daar zou ik ook wel wat informatie over willen hebben Ramon.