Studeren in Canada

hallo,
Ik wou wat informatie over studeren in Canada. Ik ben van plan een 1 of 2 jarige opleiding te volgen: administratie of tandartsassistente. Kan iemand mij een adres van een school in Canada sturen om me in te schrijven?
Ik heb al een diploma van een laboratorium. Ik heb geprobeerd werk te vinden, maar mijn mail werd niet beantwoord. :frowning: Daarom heb ik tot nu toe geen werk en school gevonden. Als iemand mij daarbij helpt zou dat heel fijn zijn. Ik ben van plan zo snel mogelijk te gaan.

mvg

Er zijn natuurlijk diverse scholen waar je hiervoor terecht kan. Heb je enig idee waar je heen wilt? Ik zag dat je interesse had in de kamer die ik aanbied, maar je realiseert je wel dat alle opleidingen daar in het Frans (met heftig accent) worden gegeven?

Hoe zit het met je visum, is die al wel geregeld?

En als tip: bellen werkt altijd vele malen beter dan mailen. Via skype kun je voor 1,7 cent per minuut door het Canada bellen!

ik ben van plan in engelstalige stad te gaan want mijn engels is ook niet goed van france ken ik een paar woorden.ontario of vancouver ben ik van te gaan werken.

mvg