student Toerisme zoekt stage in Spanje

Hallo

Ik ben een studente toerisme en op zoek naar een stage in Spanje, bij voorkeur in Barcelona of omgeving, Madrid of Valencia, maar ik sta ook open om nieuwe plaatsen te ontdekken.

Mijn stage zal midden september beginnen, bij de start van het academiejaar en duurt twee maanden. Ik zoek iets in de branche, dus een toeristische dienst, het logiewezen, een destination management company, …

Voor mijn bacheloropleiding Toerisme heb ik nog een diploma Office Management behaald. Ik sta dus administratief sterk, kan goed met de computer overweg en spreek Engels, Frans en Spaans. Om mijn gesproken Spaans te verbeteren start ik volgende week met een opleiding van 15 weken in niveau B2.

Ik heb al enige werkervaring door mijn stages tijdens mijn vorige opleiding en enkele vakantiejobs.

Daarnaast heb ik ook een grote interesse voor de Spaanse cultuur, het toerisme en het leren kennen van mensen en nieuwe culturen.

Moest iemand een stageplek weten of nog enkele vragen hebben, stuur me dan aub een berichtje!

Groetjes
Veronique

Beste student,

Wat interessant! Wij hebben vele mogelijkheden in toerisme en dit zal zich plaatsvinden in Valencia, Madrid of Barcelona. We hebben veel contacten met hotels en andere bedrijven. Neem eens contact met ons op en misschien kunnen we je helpen aan iets leuks!

Mvg,

Luuk Groen
info@stageinspanje.nl

Hee Veronique!

Wat leuk dat je in het Spanje stage wilt lopen! Maar heb je ook al eens aan het eiland Malta gedacht voor een stage?

In Malta heerst een zonnig, mediterraans klimaat en kent maar liefst 300 zonnige dagen per jaar. De zomers zijn warm en de winters zijn er zacht, wat dit land een ideale stagebestemming maakt het gehele jaar lang. En wat de stage ook vergelijkbaar maakt met Spanje.

Waarom Malta? Meerdere redenen zijn hiervoor te geven! In Malta kun jij jouw Cv een boost geven, denk aan de internationaal georiënteerde omgeving waarin jij stage kunt gaan lopen.

Geïntresseerd? Neem dan contact met ons op! info@stagehuis.nl of kijk op www.stagehuis.nl !

Groetjes,

Team Stagehuis