Wie Kan Mij Helpen?

Hallo iedereen! ik ben 19 jaar en driftig op zoek naar een stage plek, het liefst in Spanje. Qua stage is al het werk welkom, het is nl. behoorlijk breed; van een baantje in de horeca tot managementfuncties bij in Spanje gevestigde bedrijven (reisbureaus, touroperators e.d.). De stage mag beginnnen vanaf 1 juli en doorlopen t/m augustus 2006. Ik volg hiervoor de opleiding toerisme management en zit nu in het 2e jaar. Qua talen spreek ik Duits, Engels en een beetje Spaans (hiermee ben ik dit schooljaar begonnnen). Ik hoop heel erg dat jullie me willen helpen, er zijn namelijk veel baantjes te vinden in alleen het hoogseizoen heb ik wel door. Doordat ik hoogstwaarschijnlijk mijn stage moet combineren met een stageopdracht in Nederland, lijkt het me het leukst om vanaf juli t/m ongeveer december in het buitenland te werken/stagelopen. Mijn e-mail is; gerlanda_dijkstra@hotmail.com. Voor degenen die dit willen weten.
Alvast heel erg bedankt en jullie ook allemaal veel succes met zoeken!!!
Groetjes, Gerlanda

Hi Gerlanda,

Kijjk eens op Stagesites En opNederlandse bedrijven in Spanje tref je een hele lijst aan waar je misschien wel wat leuks tussen ziet staan. Succes met alles!

Groetjes,

Nadine.