Zoek je een leuke stage (eventueel met stagevergoeding) en ben je geintresseerd in de Spaanse cultuur. Studeer je toerisme, marketing, economie, handel, business of een andere studie wij kunnen voor jou je stage regelen inc. appartementen etc.
Neem contact met ons op en we zullen eerst bekijken, wat voor stage je zoekt, waar in Spanje je dit graag wilt doen en of je al ideeen hebt?
Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.
Ik vroeg mij af wat voor tijd er nodig is de juiste stage te vinden. Ik ben namelijk druk op zoek naar een aftsudeerplaats, eventueel scriptie of onderzoek maar moet al begin Feb. beginnen. Ik zit in het laatste jaar van NHTV en studeer toerisme. De studie is tevens gerelateerd aan marketing en communicatie. Is er ook de mogelijkheid voor Madrid of Barcelona?
Ik doe de opleiding Interieur & Vormgeving, MBO niveau 4. Dit volg ik op het Citaverde College Maastricht.
Mijn stage zal ik van 9 januari t/m 18 maart gaan doorlopen.
Nu was mijn vraag of jullie ook binnen zeer korte tijd een stage kunnen regelen in Barcalona of Madrid?
In Valencia heb je de Taronja. Bij Taronja komen wel redelijk wat Nederlanders. Taronja is een hele moderne school, met een staff die veel activiteiten organiseert. Paella Party op Maandag, dinsdag is TANDEM (taaluitwisseling), Woendag is gratis kooklessen van Chef Nando en in de rest van de week varieert het, misschien een trip naar Barcelona om een voetbal wedstrijd te kijken en voor de dames die dat niet hoeven kunnen gwn gaan shoppen in Barcelona!!
Ik studeer Grafish Ontwerp in Sint-Maria ( Antwerpen)
wij mogen zelf een stageplaats zoeken in het buiteland voor volgend schooljaar
nu vraag ik mij af of je ook in Spanje ergens stage kan lopen voor ’ Grafish Ontwerper ’ of iets dat er heel erg op lijkt.
Als het gaat Liefst zou ik graag ergens in het zuiden van Spanje stage volgen
en we mogen zelf kiezen van 3 tot 9 maand. Ik zou zelf liefst 9 maand willen
Ik zoek van 14 januari t/m 4 mei een stage Toerisme management niveau 4
Ik zoek een bedrijf met een leerbedrijf erkenning niveau 4. heb jij misschien nog ideen/tips?
Ik ben voor februari ook op zoek naar een stage. Ik studeer communicatie. Heb momenteel al een ander bedrijf gevonden, maar het is nooit verkeerd om meerdere bedrijven te benaderen. Heeft u ideeën?