Student Civiele Techniek HBO zoekt afstudeermogelijkheid in het buitenland!

Hallo,

Ik ben op dit moment 3e jaars, en heb dit jaar 2 stages gelopen bij 2 verschillende grote bedrijven. Één van de stages zat ik op het project ‘De groene loper’ in Maastricht, waar europa’s eerste dubbellaagse tunnel gebouwd wordt. Hier heb ik op een kamer gewoond voor 6 maanden. Op dit moment loop ik stage op een engineeringsbureau nabij Utrecht, waar het me zeer goed bevalt.

Ik verwacht begin 2014 ( van februari tot juli) te beginnen met het afstuderen. Hiervoor sta ik open voor een afstudeerstage in het buitenland. Het lijkt me geweldig een half jaar in een vreemd land te leven/werken. Ik vroeg mij dus af wat mijn opties zijn, en waar deze opties vervolgens liggen.

Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels, en heb examen gedaan in de taal Duits op HAVO niveau. De stageplek moet voldoen aan de afstudeereisen van mijn opleiding. Het moet dus echt een stage zijn binnen de civiele techniek. Daarnaast zijn eventuele stagevergoedingen en huisvesting ook gewenst, aangezien de kosten voor mij anders waarschijnlijk te groot worden.

Ik zie uit naar de reacties!

Groetjes,

Hugo

Hoi Hugo!

Wat leuk om te lezen dat je graag naar het buitenland wilt voor een stage. Ik ben zelf ook ooit als stagiaire begonnen en woon inmiddels in Dubai. Heb je inmiddels al een stageplek op ben je nog op zoek? We hebben op dit moment erg interessante stageplekken openstaan voor studenten met jouw studie achtergrond. Zou je ons meer kunnen vertellen over jouw afstudeeropdracht en lijkt het jou leuk om in Dubai af te studeren :)?

Neem gauw contact met ons op via: celina@stageindubai.nl of kijk op onze website voor nog meer vacatures: www.stageindubai.nl