strand riu palace riviera maya (playacar)

Ik ga in Juni naar riu palace riviera maya
kan iemand me info geven over dit hotel!
en het strand zou niet goed zijn door een orkaan.?
Iedereen met info mag reageren

MVG jochen

Hoi ,


Het beste wat ik je kan adviseren is ff op de site www.tripadvisor.com te kijken , hier vind je veel info over het hotel , er staan veel recensies op . Let niet teveel op het commentaar van Amerikanen .
Het strand in Paya del Carmen heeft een flinke opdonder gehad maar meer door erosie , ze zijn hard aan het werk om te herstellen en het gaat er al aardig op lijken .
Hoe het strand er voor jou hotelletje bij ligt weet ik niet , wss is daar meer info over op de site van tripadvisor .
Verder kan ik je alleen maar heel veel plezier wensen en maak wat leuke tripjes , er is genoeg te zien .
Zelf hoop ik in september voor de 4e keer af te reizen naar dit prachtige land .


**Groetjes Monique **


Ik vertrek morgen voor 6 dagen naar deze accommodatie. Als ik terug ben zal ik je meer info geven!

ok das heel goed!
bedankt in ieder geval en goei reis

Wow!! Wat een geweldige accommodatie! Hier ga je zeker geen spijt van krijgen! Strand is niet breed, maar er staan genoeg bedjes om op te liggen! Zeker een aanrader deze accommodatie! Ontbijt was geweldig! Lunch helaas niet meegemaakt, diners super!!! 24 uur per dag eten en drinken in de sportsbar… ook :thumbsup: Roomservice, likeurdispenser, minibar, cocktails… alles is inclusief!!! Helemaal geweldig!!!

Veel plezier! Ik zou ook wel terug willen!!