Strand Kololi (voor Senegambia Beach hotel)

Wie kan mijn vertellen of het strand al opgespoten is in kololi en dan voornamelijk voor het Senegambia beach hotel.

Wij zijn al 5x in Gambia geweest(helemaal geweldig)alleen de laatste keer was de afstap van het strand naar de zee erg hoog. Nu ben ik benieuwd of iemand mij kan zeggen die er dit jaar al is geweest of dat dat nog zo is.

heeft er iemand vragen over Gambia stel ze gerust misschien kan ik ze beantwoorden.

verders zijn alle verhalen en tips ook altiid welkom
Alvast allemaal erg bedankt.

Wij waren er in maart/april dit jaar en toen was het strand nog steeds laag. Denk niet dat het nu al beter is. Maar verder een heel fijn hotel toch :zon02:

1 like

Ze hebben wel netjes een trap in elkaar getimmerd dus je hoeft geen parachute te gebruiken om bij zee te komen… lol2
Maar het stuk om te liggen wordt inderdaad alsmaar korter en korter.
Opspuiten is ook de oplossing niet. Grote rotsen in zee die de golven breken en het strand niet ‘opeten’ lijkt me veel beter. Daarna wel weer stukje strand erbij opspuiten natuurlijk :wink:
Maar wat MTouray zegt: verder nog altijd super fijn hotel hoor!

1 like

Hallo,
Ik weet wel dat, ik dacht in 2002, het hele strand is opgehoogd met zand uit de zee.
Dit is gedaan door een Nederlands bedrijf.
Ik was in 2004daar voor het eerst en toen was het nog erg breed.
Na inmiddels 8 keer er geweest te zijn, afgelopen januari voor het laatst, is het strand bijna weg.
Het zou wel weer opgehoogt moeten worden maar wie doet dit en wie betaald dit?