Beste Allemaal
Mijn naam is StraatKim, ik ben een 37 jarig straatkind in Nederland, dat pioniert om te ontdekken hoe je een rijk leven kunt leven zonder geld.
Die rijkdom blijkt vooral te zitten in de ontmoetingen met mensen. En het vrij kunnen geven van mijn passie (dat wat ik vroeger ‘werk’ noemde…)
Mijn hart droomt van een leven in Ghana, om samen met straatkinderen spelenderwijs een leven op te bouwen om ‘de wereld’ mee te inspireren :wereld:
Dat is nogal een ambitieus plan.
“Dream no small dreams for they have no power to move the hearts of men.”
J.W. Von Goethe
Ik loop het stapje voor stapje. Na 1,5 jaar steeds succesvoller leven voorbij geld in NL, onderzoek ik nu mogelijkheden om naar Ghana te gaan als ‘snuffelstage’.
Ja, ook voorbij geld, oftewel zonder, maar dat klinkt nogal als schaarste. Daarom de keuze voor ‘voorbij’.
Ik ben een ComPassievol kunstenaar met veel ervaring in het basisonderwijs met het maken van samenwerkingskunstwerken met grote groepen kinderen.
Zoals bijvoorbeeld deze mozaïek hond bloembak…
Ik wil alles wat ik in mijn leven geleerd heb inzetten & cadeau geven aan de (straat)kinderen in Ghana.
Vanuit de wijsheid van Whitney Houston (Greatest love of all):
“I believe the children are our future. Teach them well and let them lead the way. Show them all the beauty they possess inside.”
Ik ga mee doen aan de wedstrijd voor een reis als ambassadeur voor Nabari Child Care via Travel Active.
Weer een mogelijke stap om mijn droom te realiseren.
Dit is voor mij de motivatie om me hier aan te melden.
& Ik ben zeker open voor contact & aangename ontmoeting.
Dankjewel voor het lezen.
Hartelijke groet,
StraatKim