stopover Mauritius

Op onze wereldreis hebben we tussen Afrika en Azie een stopover van 3 dagen op Mauritius. Heeft iemand een tip voor een leuke (budget)plek om deze dagen te verblijven? Dank!
Jeanne

Hallo !

De vluchten naar Mauritius komen nog wel eens op niet zo ideale tijdstippen aan en ik weet niet of jullie een hotel aan zee ofwel dichtbij de luchthaven zoeken .
Zou dit laatte het geval zijn , dan vind je in Mahebourg midden in het centrum het leuke pension Tyvabro :

http://www.tyvabro.com/apartment_studio_eng.htm

Niet duur ( ca. 25 - 35 Euro per nacht ) wel nogal eenvoudig sanitair op de kamer , midden in het leven … dus rumoerig af en toe maar zeer schoon en leuk om van hieruit fietstochten te maken .

Groeten )

Henk .

Als je in Grand Baie wil verblijven kan ik je Auberge Miko aanraden. Gewoon goede simpele apartementen zonder poespas en een straat achter de strandweg maar alles is op loopafstand én goedkoop!! Toen had de eigenaar ervoor gezorgd dat ik van de luchthaven werd gehaald en weer teruggebracht (weet alleen niet of ze deze service nog bieden).

Dank voor de tip. Ik denk dat we inderdaad in de buurt van het vliegveld neerstrijken en vandaaruit op verkenning gaan.
Jeanne