Mauritius

Graag zou ik in november/december (2/3 weken) richting Mauritius op vakantie willen gaan. Indien de prijzen schappelijk zijn is het het overwegen waard om de feestdagen aldaar te vieren.

Wie heeft ervaring met reizen in Mauritius? Wat zijn de do’s and don’ts? Hoteltips, locaties, must-sees?

En uiteraard zou het ook gezellig zijn als iemand zin heeft mee te gaan met deze gezellige 30 jarige meid.

Mijn info is dat het hier extreem duur is. Bewust omdat men het hoge segment van toerisme willen hebben.

groet uit Zuid Afrika:vak01:

Hallo Rena,
Ik vorig jaar in Mauritius en het hoeft helemaal niet duur te zijn. De sjieke hotels aan de kust zijn zeker prijzig maar je kunt ook een appartement of huisje huren en dan is een verblijf niet duurder dan in een Europees land. Autohuur is ook goedkoop en het openbaar vervoer is zelfs lachwekkend goedkoop. Als je dan ook nog in lokale restaurantjes eet en/of zelf kookt ben je het meeste geld kwijt aan het vliegticket.
Vriendelijke groet,
Elise van Vliet

Hoi Rena,

klopt, de meeste aanbieders houden de prijzen kunstmatig hoog, terwijl het in werkelijkheid een super kwaliteit is voor niet te hoge prijzen.
We hebben ons er ook op gericht om de beste resorts zo laag mogelijk te kunnen aanbieden (met succes!).
Als we je kunnen helpen daarmee, laat vooral weten

Groetjes

Remco
Falcon Travel
www.falcontravel.nl

Mauritius lijkt duur maar is dat niet. Wij zijn er 2 weken geweest en hadden een schitterend appartement aan zee.
Een mooi eiland met een hele vriendelijke bevolking. Wij vonden het goedkoper dan het Caribisch gebied. Een echte aanrader!

Okay, bedankt voor de info. Misschien volgende jaar gaan we.