Hallo,
Wij zijn een stichting die een aantal projecten in Uganda heeft lopen. We zouden daarom graag af en toe onze advertenties voor vrijwilligers willen posten. Is dit mogelijk?
Mark
Hallo,
Wij zijn een stichting die een aantal projecten in Uganda heeft lopen. We zouden daarom graag af en toe onze advertenties voor vrijwilligers willen posten. Is dit mogelijk?
Mark
Zolang deze binnen de regels zijn en op de juiste plaats gepost worden (in het vrijwilligerswerk forum) is dat geen probleem.
Ik zal jullie even een organisatie status geven.
Heb gelezen waar de post aan moet voldoen, zal die regels volgen. Tevens was ik van plan hierin te posten (lijkt me ook geen probleem):
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1254
Betreft het zoeken van tandartsen en tandartsassistenten voor vrijwilligerswerk in Uganda
Ik heb je mailadres gewist. Is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan. Mocht je nieuwe oproep willen plaatsen zonder mailadres (ziet er netter uit zonder mijn opmerking in je post) kan ik de oude wissen.
Na overleg binnen het bestuur willen wij niet langer gebruik maken van het account op uw website.
Kunt u ons account verwijderen?
mark@stichtinghug.n
gebruikersnaam is stichtinghug
Bij voorbaat dank voor de moeite.
Ja dit kan, mits het binnen de richtlijnen blijft. Hier nogmaals een overzichtje:www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=154291
Voor een groter bereik is het Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk interessanter: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028