Hallo allemaal,
mijn naam is Ghizlan El Barraki en ik zit op het Sintermeertencollege in Heerlen. Het Sintermeertencollege heeft al meerdere jaren meegedaan aan vrijwilligerswerk. Zo ook aanstaande zomer. In 2010 gaan wij 3 weken vrijwilligerswerk verrichten in Tanzania. En ik ga mee! Om daar effectieve projecten op te kunnen starten is natuurlijk veel geld nodig. Per leerling moeten we maar liefst een bedrag van €1750,- ophalen. Daarom wil ik jullie graag om hulp vragen!
Je kunt elk gewenst bedrag sponsoren! Vanaf €10,- staat er ook wat tegenover. Bij sponsoring van €10,- ontvang je één groetkaart van ons uit Tanzania. Bij sponsoring van €25,- ontvang je er 3. Bij sponsoring van €100,- ontvang je een boek van onze weken in Tanzania en een notitie in het boek als sponsor. En bij sponsoring van €1000,- ontvang je ook een boek en komt er een logo in het boek te staan.
Wat gaan we daar doen?
Reizend van Arusha naar Longido met een werkbezoek aan Longido secondary school en de blindenschool van Mama Rosi. Per 4wheeldrive door de Bush naar lake Natron . Daar te werken aan het kleine dorpsschooltje en te spelen met de kinderen. Vervolgens naar de Irkosongo High school van Miss Happiness en een bezoek aan het Ngorongoro nature parc een van de wereld wonderen van de natuur. Te eindigen met een aantal werk en sppeldagen bij Huruma Children Trust. Het weeshuis in de slumps van Arusha.
Ik hoop dat jullie een kleine bijdrage zouden willen leveren zodat we de kinderen daar optimale hulp kunnen bieden.
Jullie kunnen ook een kijkje op de website http://www.sge-online.nl/tanzania/