Stemronde Fotowedstrijd Het mooiste vakantiekiekje van Nederland

Wedstrijd Mooiste Vakantiekiekje Van Nederland

Stemronde: Geef de foto’s een cijfer!

Op WereldWijzer.nl zijn masaal inzendingen binnengekomen voor de fotowedstrijd: ‘Het leukste vakantiekiekje van Nederland’. In die wedstrijd kon je je mooiste vakantiefoto die je in Nederland hebt gemaakt insturen. Deze wedstrijd bestaat uit twee delen. De inzendingsronde, die nu voorbij is en de stemronde, die nu begint!

Hoe kan ik stemmen?
1 Ga naar de rubriek Wedstrijd Leukste NL Vakantiekiekje
2 Klik op een foto om hem te vergroten
3 Je krijgt nu de foto in het groot te zien. Onder de foto zie je helemaal beneden de tekst: ‘Beoordeel deze foto’. Je kunt hier aangeven hoe je de foto vindt op een schaal van slecht (cijfer 1) tot uitstekend (cijfer 10)
4 Je mag ook nog een opmerking plaatsen bij je beoordeling, maar dat hoeft niet
5 Je mag elke foto een cijfer geven; je hoeft uiteraard niet alle foto’s een cijfer te geven; het is niet mogelijk je eigen foto een cijfer te geven

Je kunt alle inzendingen een beoordeling geven tot en met 12 februari. Daarna weten we wie er met de prijs vandoor gaat: het boek ‘Het toppunt van Nederland’ van Aad Struijs!

Tof! Ik ga ze eens rustig bekijken… Eerste indruk: LEUK! Alleen… Ik zie toevallig wel al één foto die in Australië genomen moet zijn (byron bay australie), dat lijkt me niet helemaal correct voor deze wedstrijd wel?

Liefs,
Carolina

Als je foto’s ziet die je niet correct lijken voor deze contest, dan kun je dat bij de foto aangeven. En de foto een cijfer 1 geven uiteraard!

Aha, duidelijk. Bij deze gedaan.

Ik had eigenlijk gedacht, dat de redactie foto’s die absoluut niets met NL te maken had er wellicht bij voorhand wel uit zou filteren…

Ik vind het overigens jammer dat je überhaupt niet ziet wie er op je foto gestemd heeft en met wat voor een cijfer…