Wij zijn een stel uit Groningen, 26 en 27 jaar oud. Wij hebben concrete plannen om in het seizoen 2005 het beheer op ons te nemen van 12 appartementen, 4 chambres d’ hôtes en een bistro in de Languedoc. Als voorbereiding hierop zouden wij graag aankomend seizoen werkervaring op willen doen in de toeristische sector in Frankrijk. Het liefst in of nabij de Languedoc.
Samen hebben we een brede kennis en ervaring in de toeristische sector, horeca ervaring als kok, achter de bar en in de bediening en een management achtergrond.
Ik heb jullie bericht gelezen. Wij runnen sinds april 2003 een hotel, restaurant, bar in de Gers. Wij, dit zijn onze zoon (29) met vriendin (27) en onze dochter (23) met vriend (28). Mijn vrouw en ik bemoeien ons er gedeeltelijk mee, de anderen draaien het bedrijfje.
Onze dochter bevalt binnen enkele weken van een tweeling en is dus voorlopig uitgeschakeld. Onze drukke periode loopt van april tot en met augustus, voor deze periode zou een passend stel zeer welkom zijn. We hebben goede woongelegenheid. Ons restaurant is erg leuk gelegen. Aangezien wij pas kort bezig zijn, kunnen wij geen normaal salaris betalen, wel een kleine vergoeding en verder alles vrij. Het zou mooi zijn als 1 van jullie een rijbewijs heeft.
In de zomer hebben we veel aanloop, fransen, engelsen en hollanders.
We zitten een uurtje van de Pyreneen, ook een uur van Toulouse, een gezellige stad.
Lijkt jullie dit iets om over verder te praten, graag hoor ik dan van jullie.