Stel Je Zelf Voor

het lijkt me leuk als iedereen zich een beetje voor stelt! want ik ben zelf ook pas nieuw hierzo en de meeste van jullie ken ik niet. en ik zou geen flauw idee hebben wat jullie favoriete plaats is of wat dan ook.

dus misschien is het wel leuk als iedereen zich in het kort een beetje voorstelt.

dus waar je vandaan komt, wat je favoriete bestemming is, je naam enz enz.

ik hoop op reacties :smiley:

Hallo ik zal me zelf ook even voorstellen,

ik ga schuil onder de naam turkije_fan maar mijn echte naam is nathalie als turkse islamitische naam heet ik fatos of fatma. zo word ik door mijn vriend genoemd en door mijn vrienden.

Ik kom uit leiden (in de buurt van den-haag) daar woon, werk en zit ik op school. ik doe een opleiding administrateur op het mbo. als bijbaantje in het weekend zit ik bij de appie hein achter de kassa.

Ik wil graag verder in de hotellerie toerisme.

Hoe zie ik er uit? :wink:

Ik heb bruin lang haar en groene ogen. ik ben 1.74 lang en ik weeg 70 kg.

Ik hou me vooral bezig met alles wat met turkije te maken heeft.
Ik volg ook een curcus turk en een curcus over het geloof. Voordat ik mijn vriend leerde kennen was ik al druk bezig met het geloof. :unsure:

Ik ga graag naar alanya toe ja ik heb zelf ook nog helaas niet veel van turkije gezien maar dat ben ik zeker nog wel van plan

Ik hoop dat iedereen er een beetje geintresserd in is om zich zelf voor te stellen en voor de rest veel plezier allemaal. :rolleyes:

groetjes en kusjes nathalie :lol:

Beste Nathalie,
Mij zal je wel al veel tegengekomen zijn op verschillende forums. Wil beleefd zijn en je vraag graag beantwoorden. Mijn naam is Françoise ben belgische,weduwe en woon reeds 8 jaar in Kusadasi. Mijn forumnaam en ook hier in Kusadasi en mijn personeel noemt me Franka. Ben makelaar van beroep en werk over gans Turkije. Mijn hoofdverblijfplaats is Kusadasi, maar zou niet weten moest ik nog eens kiezen waar ik het liefst zou wonen in turkije. Alle plaatsen zijn hier mooi.Met alle vragen steeds welkom.
groetjes uit Kusadasi
franka

hoi hoi,

de volgende in de rij!!

ik ben myrna en ben 22 jaar, word in mei 23 (wat ik net als vorig jaar in turkije ga vieren!)
ik woon in ravenstein, een klein dorp in noord brabant en werk momenteel bij een groot bedrijf als operator.

ben 2 jaar geleden op vakantie geweest in alanya en heb zo mijn hart verloren aan t land en zijn mensen. ik heb al eerder in t buitenland (mallorca) gewerkt maar zat al weer 1,5 jaar vast in nederland. toen op vakantie naar alanya in een hotel met entertainment. ja, toen begon t weer te kriebelen voor mij en aangezien ik al bijna 16 jaar in spanje kwam wilde ik naar turkije toe. dus zo gezegd zo gedaan, en nu wil ik niets anders meer!!!
ga dit jaar voor t eerst naar istanbul toe en ben heel benieuwd hoe dat is!! daarna ga ik met de bus door naar alanya om daar weer minimaal 6 maanden te wonen en werken!! en wil misschien volgend jaar of eind van dit jaar rond gaan trekken door turkije en alle mooie plaatsen gaan bezoeken!!

groetjes myrna :smiley:

Mijn naam is Daphne en ben 16 jaar.
Ook ik ben helemaal weg van Turkije en wil echt niets anders meer.
Toen ik 12 was ging ik voor het eerst naar Turkije.
Ik ben al iets van 7x in Turkije geweest.
Zit nu nog op de middelbare school, maar ben van plan om een toeristische opleiding te gaan volgen.
Sommige mensen vinden het raar als ik zeg dat ik later in Turkije wil gaan werken en wonen, maar dit is echt wat ik wil.
Als je meer wilt weten zeg t maar :smiley:

Heey Allemaal!

Ik ben Rieneke. Mijn naam hier is dus Kelebek, wat vlinder in het turks betekent. Ik ben 22 jaar (09-12-1982), Ik woon in Groningen en hier studeer ik ook. Ik studeer psychologie (waar ik mee bezig ben te stoppen) en Multimedia en vormgeving (mee begonnen in februari)

Ik ben vorig jaar voor het eerst in Turkije geweest, Alanya. Ook ik was meteen verliefd!!! Ik wil deze zomer graag 2 maanden werken in Alanya, om eens te zien hoe dat is. Het echte turkse leven.
Ik wil later emmigreren of iig niet in NL wonen, ik weet nog niet zeker of dat Turkije wordt, maar het is wel een optie geworden :smiley:
In mei ga ik er een weekje tussenuit met mn ouders en mn zusje, weer naar Alanya :stuck_out_tongue: Heerlijk!

Groetjes Rieneke

hoi…

ik zal het rijtje even anvullen.
mijn naam is filiz en in ben 17. ik volg de opleiding spw in maastricht, waar ik ook woon.
ik vind side erg mooi…maar ook de rest van turkije mag er zijn :smiley:
ook ik ben turks aan het leren… loi thuisstudie.

groetjes

filiz

nou dan ik maar :slight_smile:

Ik ben Alexia, ben 21 jaar.
Sinds ik voor het eerst in Turkije was helemaal mijn hart aan het land en de mensen verloren. Ben er al meerdere malen terug geweest.
Ik ben de taal aan het leren en dat gaat zeer goed en ik wil ook in de zomer voor een maand daar heen om de taal te leren.

Ik werk momenteel in een boekwinkel. In september ga ik waarschijnlijk weer studeren. Wat weet ik nog niet. Het wordt of Toerisme, of Turks, of, als ik word aangenomen, bij de belastingdienst een opleiding tot accountant. Alle opties zijn dus nog open voor me.

Hey! Ik lees hier al een tijdje allemaal verhalen en reageer soms, maar ik zal me nu ook ff voorstellen!
Ik ben Zara, word bijna 20 en woon dicht bij Amsterdam. Ik ben nu bezig met het afronden van mijn opleiding aan de Hotelschool en heb in juni mijn diploma :rolleyes:
Ik heb sinds 3 jaar een relatie met een turkse jongen in Marmaris en ik ga in juni daarheen. We kunnen nu eindelijk langer bij elkaar zijn. Ik ben helemaal verliefd geworden op Turkije en hoop ook een baan te vinden daar. Mijn droom is om ooit een restaurant te beginnen.

Doeg! x Zara

Dat ik hier nog niets in heb gezet!

Ik ben Maret (vandaar mn username hier ;)). Ik ben 18 jaar en zit in mijn eindexamenjaar. Na mijn eindexamens ga ik (als ik het helemaal geregeld krijg) bij een hotel in Turkije werken, voor het seizoen.

Waarom Turkije? Nou eigenlijk niet op een specifieke reden. Ik ben er pas één maal eerder geweest, afgelopen zomer en ik vond de mensen er erg aardig. Het leek me een goede plek om ervaring op te doen etc.

Na het seizoen keer ik weer terug naar Nederland en begin ik in Januari aan de Hoge Hotelschool.

Groetjes, Maret.

nou ik ben vandaag voor het laats op het forum :frowning:

ik ga weg maandag naar mijn vriendje voor een weekje :slight_smile:
ik moet nu nog me koffers inpakken en morgen nog werken en dan vroeg naar me bedje en dan vliegen maar.

ik wens jullie nog veel plezier op het forum! en ik spreek jullie als ik weer terug ben.

en btw mijn vriend is uit het ziekenhuis dus het gaat weer beter :lol:

doei doei groetjes en kusjes nathalie :unsure:

yeeh ik ga naar turkije turkije en naar mijn vriendje yes yes yes

haha!

Ik ook nog even dan!

Ik ben Magda en ben 22 jaar. Ik woon vlak bij Rotterdam en heb een vaste baan in de autobranche. Deze heb ik vorige week lekker opgezegd, want ik ga op 3 mei voor een halfjaar naar Turkije naar mijn vriendje.

Ik ben 1x in Alanya geweest en 4x in Marmaris. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Marmaris!

Veel plezier nog allemaal met dit forum en we houden elkaar op de hoogte!

Gr. Magda :smiley:

ow lekker magda,
heerlijk voor een half jaar naar je vriendje toe…

lekker nog 4 maanden zon als je gaat… geweldig…

hoi allaadin,

haha! we zitten tegelijk op het forum te reageren op elkaars berichten! grappig :smiley:

ik ben inderdaad zeer benieuwd hoe ik het ga hebben in Turkije, maar ik hou jullie op deze forum op de hoogte!

gr. Magda :stuck_out_tongue:

hier maar weer een reactie op jou dan… :stuck_out_tongue:

ja houd ons op de hoogte we zijn wel heel erg beniewd naar je verloop in marmaris.