Ik wil me graag even voorstellen, mijn naam is Danielle, net 40 geworden. Ik woon in Tilburg en ben daar ook geboren. Heb al even rondgeneusd hier. Veel reislustige mensen die al veel landen bezocht hebben. Leuk om te lezen! Zelf reis ik niet heel veel, al zou ik dat wel willen, het blijft bij een vakantie per jaar. Er zijn veel landen om uit te kiezen, ver weg, dicht bij, mooie plaatsen die ik nog nooit heb gezien en misschien wel zou moeten zien, maar toch kies ik steeds weer voor Turkije. Daar kan ik de komende jaren nog heel wat plekjes bezoeken en bekijken en Turkije trekt me enorm. Ik vind het leuk om jullie verhalen en ervaringen te gaan lezen. Groetjes Danielle
Hoi Danielle,welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je hebt laten registreren.
Je kan altijd met je vragen en eventuele tips terecht in het Turkijeforum hier op wereldwijzer!
Turkije is werkelijk een schitterend land om doorheen te rijden Danielle,tevens heeft Turkije een enorm afwisselend landschap zoals de zeekusten met heldere blauwe zeeën, hooggebergtes met sneeuwtoppen, grote uitgestrekte (stuw)meren, kloven met snelstromend water en op veel plekken zijn oude archeologische opgravingen te bewonderen.
In iedergeval nog veel plezier op wereldwijzer!
groet,georgessiam.