stedentrips!

hoihoi,

Ik zoek een reisgenoot voor 16 oktober t/m 21 oktober. Ik zou graag weer naar Bosnie willen of naar Kroatie, maar mijn andere alternatief is Zwitserland. Ik wil dit alles met de trein doen. Aangezien ik nog studeer ben ik gebonden aan de vakanties, maar nu ik van het zomer 3 weken weg ben geweest zou ik elke vakantie wel weg willen. Het was me erg goed bevallen. Vandaar dat ik dus een reisgenoot zoek. Ik wil graag steden bezoeken.

Ik zelf ben 19 jaar en ik woon in Enschede. Ik zou het leuk vinden iemand van mijn eigen leeftijd. Andere ideeen dan ik heb genoemd zijn ook welkom, want ik ben nog aan het zoeken naar een juiste bestemming!

Groetjes Sandra:dag:

En al meer plannen? Opzich lijkt het me wel leuk om mee te gaan mocht je nog iemand zoeken. Ik hoor van je.

Het lijkt me wel leuk om een aantal dagen naar bijvoorbeeld Zurich te gaan , want Bosnie en Kroatie wordt hem toch niet.
Maar als je dat wat lijkt dan mag je me wel toevoegen
[EMAIL=“san_04_1601@hotmail.com”]san_04_1601@hotmail.com

Ik hoor het wel

Kroatie is echt de moeite, maar een paar dagen is veel te kort. Cru gesteld heb je net genoeg tijd om in Plitvice te geraken, en terug te keren :slight_smile: Voor citytrip in Zwitserland, neem Zurich, want alle andere steden heb je op één dag echt wel gezien. En Zurich is wel de moeite qua cultuur, stad en nightlife. Of mss Lac Leman, en daar wat rondtrekken (Geneve, Laussane, Montreux, …).