Gaan jullie elke dag echt uit. Of willen jullie ook wel gewoon eens n avond bij bijvoorbeeld Annie’s verjaardag blyven zitten. Zonder een discotheek binnen te gaan ?
Zelf heb ik zoiets, ene avond wel andere avond iets anders.
Maar wat vind jy en voeg je keuze toe !
Kyk, elke aaf egt uit is leuk… Maar je kan bijvoorbeeld toch ook een avondje niet uitgaan en wel gewoon drinken ?
Bijvoorbeeld kaartje blazen op het strand ?
ben zeker met je eens dat kaartje blazen op t strand bijvoorbeeld leuk is! en zoiets wil ik ook echt wel gaan doen, maar daarna tog weer ff een discotheek opzoeken hoor dus voor mij geld ook; ELKE AVOND
dan moet je alcohol in een glas doen, dan leg je er een stapel kaarten op dat glas, en dan moet je omstebeurt blazen, degene die het laatste kaartje eraf heeft geblazen moet het glas leegdrinken en kleine kinderen die geen alcohol mogen doen dr altyd vieze mixies in zoals limonade met sinaasappelsap en citroensap en fristi ofzo haha ik en me nichies en neefies teminste
Maar ff over uitgaan enzo…ikben met vinea, en ik heb dan wel een strandvakantie uitgekozen, maar ik weet niet cker of we echt èlke aaf uit gaan. Ik hoop het wel, eigelijk! Maar een avond op de camping of het strand is ook lache B) (zolang er drank is )
vraagje he; waarom gaan jullie met een organisatie waar je afhankelijk bent van reisleiders enzo?? tis tog veel relaxeder als je zelf bepaalt wanneer je wat doet enzo? of niet
Uhuh maar dan heb je altijd nog ouders die zeuren (naja eigelijk moeders)
‘En jij als 16 jarig meisje gaat niet in haar eentje zonder toezicht naar spanje! er lopen daar allemaal dronken mensen rond die troep in jouw drinken gooien, dan raak je controle over jezelf kwijt en dan gaan ze je verkrachten! Trouwens sas, geen alcohol voor jou want ik wil niet dat er iets ergs gebeurt met je !’
Zoiets krijg ik dan te horen… <_<
Hèèl fijn :blink: Ik denk dat meerdere mensen (meisjes) dat wel hebben…of is alleen mijn moeder zo
Nja, myne is niet moeilyk daarover
Kyk, ik mag kiezen OF met myn ouders mee nr Blanes…
Of met myn vrienden mee nr Blanes, kyk… dan boeit het me niet…
maar myn ouders betalen als ik met hun mee gaa alles Behalve uitgaan
Als ik mte vrienden ga moet ik ALLES zelf dokken
Dus kga wel met ouders mee & zie myn vriendjes & vriendinnejtes daar wel