Originally posted by Saskiia@06-07-2005, 17:35:05
** Uhuh maar dan heb je altijd nog ouders die zeuren (naja eigelijk moeders)
‘En jij als 16 jarig meisje gaat niet in haar eentje zonder toezicht naar spanje! er lopen daar allemaal dronken mensen rond die troep in jouw drinken gooien, dan raak je controle over jezelf kwijt en dan gaan ze je verkrachten! Trouwens sas, geen alcohol voor jou want ik wil niet dat er iets ergs gebeurt met je !’
Zoiets krijg ik dan te horen… <_<
Hèèl fijn :blink: Ik denk dat meerdere mensen (meisjes) dat wel hebben…of is alleen mijn moeder zo **
uhhuh ja daar zit wat in… eigelijk is t zelfs nog wel relaxed dat je in je eentje op vakantie mag (ook al is t met organisatie) aangezien je nog maar 16 bent en een meisje (daar zijn ouders over t algemeen toch iets beschermender over)
Ja het is ook wel zo. En met een organisatie doe je tenminste nog wat. Als ik zonder organisatie was gegaan, was het echt alleen maar strand en uitgaan geweest:P Nu gaan we ook naar een waterpark enzo, en regelen ze allemaal leuke dingen…duss ik denk dat het ook wel meevalt die reisleiding enzo (hoop ik:P)
Ik denk ook dat we elke avond gaan stappen. Maar dat zeg ik nu wel, eerst zien dan geloven. Je wordt na een week stappen echt een lijk. Maar we hopen ook op leuk en aantrekkelijk gezelschap. Toch Nicky appeltaartje van me???