Stageplekken Curacao

Hoi,

Wij zijn eerstejaars (na de vakantie 2e jaars) SPW4 studenten, die in hun 3e jaar stage willen gaan lopen op Curacao… nou zijn wij al een tijdje op zoek naar informatie over verschillende stageplekken (op internet) maar kunnen nog niets vinden.

Heeft iemand tips? Of iemand die zelf stage gelopen heeft etc?

Wij kunnen alle bruikbare info gebruiken !!!

Groetjes,

Jo&Kuifje

Hi,

Al iets gevonden inmiddels? Misschien kan mijn space jullie een beetje meehelpen http://spaces.msn.com/roxsha
Hierop staan wat infosites van Curacao. ook een telefoonboek, gele gids etc.
Per wanneer exact en in wat voor bedrijf zoek je exact een stageplaats?

gr. Anneke

Hoi,

Na de vakantie gaan we naar het tweede jaar, en in ons derde jaar willen we naar Curacao, wanneer hierin de stageperiode valt weten we nog niet.
We zijn ons eigenlijk gewoon aan het oriënteren op mogelijke stageplekken, dus alle hulp hierbij is welkom!

Bedankt,

Gr. Jolyn en Rianne

Hoi Jolyn en Rianne,

Wij hebben een aantal SPW/SPH stageplaatsen in ons bestand.
Neem een kijkje op onze website: www.GPstart.com en schrijf je vrijblijvend in.
Misschien dat we wat voor jullie kunnen betekenen.

Zonnige groetjes vanuit Curacao,
GPstart Team

is er misschien ook iemand die een mogelijkheid ziet voor vrijwilligerswerk in ruil voor een slaapplaats bijvoorbeeld. ik heb de opleiding mdgo-aw(tegenwoordig spw) gedaan. door omstandigheden al jong in de wao. ik wil tioch wat van de wereld zien, en met mijn opleiding en levenservaring doen. tips?
groetjes sacha

Heeeey

Ik zit nu in me tweede jaar van spw-4 en ik wil volgend jaar mijn laaste jaar van mijn opleiding mijn stage in curacao gaan doen samen met een vriendin, alleen nu nog even alles gaan regelen en opzoek gaan naar een stage plek alleen om die te vinden dat is nog niet zo makkelijk.

groetjes eva

Beste Eva,

Wat leuk dat je Curacao hebt uitgekozen om stage te gaan lopen! Het is mogelijk om alles zelf te regelen vanuit Nederland, maar dat neemt een hoop tijd in beslag en inderdaad het is niet altijd even makkelijk.
Er zijn op Curacao verschillende stagebemiddelingsbureau’s die alles voor je kunnen regelen. GPstart is er 1 van. Als jij je inschrijft via www.gpstart.com gaat GPstart voor je aan de slag. Op de site kan je ook terug vinden wat we allemaal voor jou doen om jouw verblijf op Curacao helemaal top te maken!
Zien we je inschrijving tegemoed?

Zonnige groet,
GPstart