Volgend jaar september moet ik voor 8 maanden totaal stage lopen. ik wil dit graag in het buitenland doen en mijn interesse ligt bij de Nederlandse Antillen & Aruba. Ik heb echt al heeeel internet afgezocht maar kan gewoon niet echt iets geschikts vinden. Ik wil in 1e instantie niet gebruik maken van een bemiddelingsbureau… Ik volg een hbo opleiding dus ik zou terecht moeten komen ‘achter de schermen’, bijvoorbeeld op een marketing/sales afdeling…
Nu vroeg ik me af of iemand hier nog ideeen heeft? Of dat er iemand al stage heeft gelopen en me een bedrijf kan aanraden?!
Ik word bijna wanhopig hier… :crybaby:
Alle tips/opmerkingen zijn welkom!!
Per januari 2007 is JobCare hèt stage bemiddelingsbureau in Aruba.
Stuur een mailtje met je cv en de branche waarin je een stage zoekt naar [EMAIL=“info@jobcareworks.com”]info@jobcareworks.com
Of kijk op www.jobcareworks.com
wij helpen tevens bij het aanvragen van de vereiste vergunningen en het zoeken naar geschikte accomodatie.
Hoi Daisy, ik weet niet waar jij hebt gekeken Daisy, maar een totaalpakket bij JobCare (de website is nu even onder construction) kost je 695 Euro. Dan heb je stagebemiddeling, een stagevergunning (is verplicht in Aruba),een introductie bij je stagebedrijf, accomodatiebemiddeling, autohuurbemiddeling, stagebegeleiding en airport pick up met een tas met boodschappen (totaalpakket F op de site).
Wil je alleen de stagebemiddeling, stagevergunning en de introductie bij je stagebedrijf, dan kost dat 425 Euro (pakket A op de site).
Jobcare probeert juist op een betaalbare wijze kwalitatieve stages en diensten aan te bieden.
de Nederlandse versie van www.jobcareworks.com is al bijgewerkt. de Engelse versie wordt asap bijgewerkt.