Stagelopen in Suriname

Beste mensen,

IK ben van plan een ebook te maken over stagelopen in Suriname. Ik zie namelijk dat er best veel vragen zijn hier omtrent. Het wordt een gratis boek. Maar ik zou graag wat hulp krijgen in de vorm van: wat willen jullie precies weten? Welke dingen zijn onduidelijk? Wat kan beter?
Adressen van stageburo’s etc.
Dank jullie wel alvast,

Esther Lijkwan

Beste Miekebo,

Ik heb inderdaad nooit stage gelopen in Suriname.:lol:
En dat zal ook nooit gebeuren. Ik woon namelijk in Suriname en al bijna 7 jaar. Ik weet daarom ook helemaal niets over stagelopen in Suriname, behalve dat ik soms met stagiaires omging en ga.
Vriendinnen van me liepen stage en dergelijke.
Ik kwam op dit forum en zag dat er veel vragen waren. Ik heb een ebook over Suriname geschreven, waar ik overigens wel veel over weet inmiddels.:wink:
En daardoor kwam ik op het idee om een ebook over stagelopen te maken.
IK ben namelijk dol op schrijven en dat is mijn werk ook en ik houd ervan om mensen te helpen.
Sorry als ik je op een verkeerd spoor heb gezet. Was niet de bedoeling.
Wel heel hartelijk bedankt voor je reactie evengoed. Ik kan er zeker wat mee.
Groetjes
Esther Lijkwan
www.surinametips.com

Beste Sterretjes en Miekeboe,

Iedereen kan zijn of haar bijdrage leveren, alle tips en informatie zijn

welkom, deze site is niet bedoeld voor agressieve opmerkingen, alle

beetjes helpen die van sterretjes zal zeker helpen al is ze pas 7 jaren of 7

dagen in Suriname.

Je leert gewoon van een ieder wat,ja toch !!!:finger:

Groeten,

Vermoz

Wat ik van mijzelf weet en om me heen hoor is dat er veel behoefte aan is om te weten hoe veilig suriname nou wel of niet is. Je hoort zoveel verschillende verhalen!

Daarnaast zijn de leukere goedkope tripjes ook niet verkeerd om te lezen, de meeste tripjes zijn mooi maar toch ook vrij duur voor ons als staigiares
Nou kijk maar wat je er mee kunt iig een goed idee

Beste Suristuut,

Heel erg bedankt voor je reactie. Tuurlijk kan ik er iets mee! Ik ben laatst kinderkleertjes gaan brengen bij een kindertehuis en kwam daar al een paar stagiaires tegen. Bij hen en andere stagiaires die me via mijn surinametips vragen stellen, hoop ik inderdaad nog meer duidelijkheid te krijgen wat "jullie"nu allemaal interessant vinden.
Dan ga ik me dus vooral richten op ervaringen, tips voor veiligheid en waar je elkaar kunt ontmoeten, waar de meeste stagiaires verblijven en hoe vervoer geregeld wordt. Dan kan ik eens bij mijn man nagaan wat voor tours stagiaires meestal doen.
Misschien kan de stageburo’s erin plaatsen en bedrijven die stagiaires zoeken?
Lijkt je dat wat?
Gaat wel wat tijd kosten en ik heb nogal wat om handen nu, dus ben bang dat het wel een half jaartje gaat duren, voor het af is.
Laat me even weten of dit ergens op lijkt, als je wilt.:finger:
Bedankt,
Esther Lijkwan
www.surinametips.com