Ik ben Bjorn van de G en ik studeer Tropische bosbouw op Larenstein.
Nu mag ik in Februari een half jaar een stage lopen in een tropisch land.
Ik heb besloten dat ik mijn stage wil lopen in Colombia.
Nou zie ik op internet dat het niet zo makkelijk is om aan een stage adres te komen. Sommige organisaties vragen namelijk 250 dollar p.w! Dit is geen optie als je voor 6 maanden gaat. Ik zoek naar een project waar je niet honderden euro’s aan kwijt bent.
Mijn interesse gaat uit naar: Tropische bossen, ecotoerisme, onderwijs, schone energie, co2 opslag etc.
hallo bjorn,toen ik januari jl. in nicaragua was zei een italiaanse backpackster me ,dat ze naar La Gaviota in Colombia ging , op internet leek dit een bijzonder goed geslaagd project, het is wel wat afgelegen maar een paar keer per jaar gaat er een vlucht heen of met de bus ,zelf wilde ik er graag een kijkje nemen maar voor toeristen is het vrij prijzig ,zoiets als §1000 voor een weekje. sinds een jaar lees ik de blog van een nederlander ,die in Medellin samenwoont met een colombiaanse en hij is erg goed op de hoogte van de situatie in colombia ,je zou hem eens een berichtje kunnen sturen ,(goed dat je al spaans kunt) veel succes ,groeten louis.(nederlanderincolombia .blogspot.com/)