Stage Zuid Amerika

[COLOR=purple] Hallo allemaal,

In het schooljaar van 2005/2006 ben ik van plan om samen met een vriendin onze afstudeerstage in het buitenland te gaan lopen. We doen beiden de gecombineerde opleiding verpleegkunde/ vroedkunde. Deze stage zal zijn voor het afstuderen in jeugd/ kind/ kraamzorg voor het verpleegkundige gedeelte.
Onze interesse naar zuid amerika gaat uit omdat we beiden al in afrika zijn geweest en we dit als mogelijkheid zien om naar een nieuw continent te gaan. En de uitdaging voor een stage naar het buitenland is toch wel wat groter dan een stage in een westers land. De eis van school uit is dat je wel naar een land gaat waar je de taal van kan spreken; wat dus voor ons betekend dat het land (officieel) engels/ nederlandstalig zou moeten zijn.
Wie zou ons kunnen helpen aan adressen? van organisaties, ziekenhuizen of projecten die wel wat hulp kunnen gebruiken.

groetjes Lieke lklooster@hotmail.com

Ik zou Liesbeth Kerstens eens schrijven, zij werkt in Peru en is stage/vrijwilligerscoordinator op een Spaanse School. info@amautaspanish.com Veel succes, ik ben ook een half jaar in Cusco geweest en heb een fantastische tijd gehad.