Stage in Zuid-Amerika gezocht

Hallo iedereen,

Ik ben een derdejaars kust- en zeemanagement student (HBO studie, houdt zich bezig met allerlei onderwerpen rondom het kustgebied, oa milieuproblemen, marine biologie, kustverdediging, belangenconflicten, overbruggen van tegenstellingen van partijen bij een gezamenlijk probleem of beleidspunt in de kustzone etc) en ik wil voor mijn tweede stage graag stage lopen in Midden of Zuid Amerika voor 5 maanden vanaf september 2011. Als iemand tips voor mij heeft of een stage voor me weet of een bedrijf etc, laat het me dan weten alsjeblieft.

Maaike

Hi maaike,

Misschien heb je iets aan de onderstaande website. Daar vind je in ieder geval veel informatie over hoe je moet solliciteren in een ander land, welk visum nodig is etc. Je bent er nog wel op tijd bij, dus een stage voor September moet nog haalbaar zijn.

Kan handig zijn! www.abroad-internships.com

Er zijn in ieder geval zeker mogelijkheden! Vooral in Argentinie en Brazilie. Spreek je wel de Spaanse of Portugeese taal?

Nog een tip; schrijf veel bedrijven aan en zet niet in op 1 bedrijf. Dan heb je altijd iets achter de hand mocht het door omstandigheden niet door kunnen gaan,

Als er vragen zijn kun je me ook altijd mailen!

Groetjes,

Susanne

Abroad Internships

Stages en ervaringen in Zuid Amerika

Hoi Maaike,

Ben je nog steeds op zoek naar een stage?

Je zou eens kunnen kijken op de website van Projects Abroad, we hebben een aantal natuur- en dierbehoud projecten in Zuid-Amerika die je misschien wel leuk vindt.

Lijkt het je wat? Of wil je gewoon meer informatie? Stuur ons dan even een e-mail (info@projects-abroad.nl) en je mag ons natuurlijk ook altijd bellen (0786131356). Dan kunnen we samen kijken of we voor jou een mooie stage kunnen regelen.

Groetjes,

Projects Abroad