Hallo allemaal,
ik ben een enthousiaste studente van 23 jaar, studeer zelf fulltime International Business and Languages met als afstudeerrichting International Marketing Management en ben daarnaast 28 uur per week projectleider op een groot call-center netwerk in Rotterdam.
Per augustus/ oktober/ september 2007 dien ik stage te gaan lopen in het buitenland. Ik zou heel graag naar Mexico of een ander Zuid-Amerikaans land willen, omdat deze culturen mij ontzettend trekken en ik mijn Spaans (prachttaal) dolgraag wil verbeteren. Naast wat basiswoordjes Spaans wat ik beter onder de knie wil krijgen, spreek ik tevens Nederlands, Engels en Frans.
Qua werkervaring heb ik 6 jaar lang alle mogelijke callcenter- (inbound, outbound, B2B, B2C, telemarketing, klantenservice, telesales) en aardig wat commerciele ervaring opgedaan en ben ik sinds dit jaar tevens Projectleader geworden van een van de projecten op mijn callcenter, wat erg hard aan het uitbreiden is.
Heeft er iemand een tip of stagemogelijkheid voor me? Ik zoek iets waarbij ik me met Marketing, Management, Export, Communicatie, PR, etc kan bezighouden. En dan geen stage waarbij al snel de kleine administratieve rompslomp en secretaresse taken op je worden afgeschoven, maar een serieuze stageplek, waar iemand voor nodig is die een uitdaging niet uit de weg gaat, echt iets wilt leren en zichzelf wilt kunnen ontwikkelen.
Het liefst zou ik willen dat ik voor het werk van de stage binnen en/of rondom het betreffende land nog eens rond moet reizen/ veel onderweg ben, maar ik begrijp dat dat wel heel erg veel gevraagd is en ben al blij als ik uberhaupt een leuke en leerzame stageplek kan vinden in deze landen.
Het blijkt in de praktijk erg moeilijk om een goede stageplek te vinden, omdat hier weinig informatie over is in deze landen. Wie kan mij helpen?
groetjes Brenda