Stage zoeken

Hallo allemaal!

Ik lees hier verschillende verhalen van mensen die stage lopen in maleisie en ik vroeg me af hoe jullie deze stage gevonden hebben?

Volgend jaar zit ik in het 3e jaar van mijn opleiding SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening) en mag ik op buiteland stage. School heeft echter bijna geen contacten en zijn niet erg behulpzaam.

Ik wil graag op stage naar maleisie en mijn voorkeur gaat uit naar Kuala Lumpur. Dit omdat ik in mn eentje moet en dan liever in een grote stad zit dan ergens in de middle of nowhere.

Ik kan op allerlei gebieden stagelopen: gehandicapten, psychiatrie, weeshuis en ga zo maar door. Ik mag alleen geen engelse les geven.

Iemand tips? Het lijkt er nu namelijk op dat ik niets gevonden ga krijgen en volgend jaar toch gewoon in nederland moet blijven. En dat is natuurlijk erg jammer!
Dus alle hulp is welkom momenteel!

Groetjes, ief

Hoi Ief.

Hebben je net een mailtje gestuurd.

Mvg.
Pieter en Ellen

Dag
Schrijf de ambassade aan, zoals de Nederlandse en de Belgiche, en ofwel zoek de hogesholen op in Malaysia via internet. Indien u Frans of Duits machtig ben, kun u ook deze aanschrijven. U kan de adressen vinden via Google ambassade in Kuala Lumpur.
Bernard