Stage en reizen in Maleisie

Hallo allemaal,

Ik ga vanaf half maart tot half juni stage lopen in KL, hierna ga ik nog een maand rondtrekken door Maleisie. Ik vroeg me af of er iemand nog tips voor me had (mbt tot van alles wat van nut kan zijn) en of er mensen zijn die rond die periode ook in KL zitten? Verder ben ik benieuwd om ervaringen te horen over Maleisie. Ik hoor het wel…:lol:

Groetjes,
Tessa

Hai Tessa!

Ik ga van half maart tot eind mei in KL stage lopen! Ik wil daarna ook waarschijnlijk gaan reizen… Geen tips dus! Waar ga jij stage lopen?

Je kan me ook mailen anders! [EMAIL=“marie_paulien@hotmail.com”]marie_paulien@hotmail.com

Hoi! Ik ga in april en mei vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Kuala Lumpur! Daarna nog ook nog reisplannen, al hoop ik in de weekenden ook al veel van Maleisië te kunnen gaan ontdekken. Misschien leuk om contact te houden! Stuur anders een privéberichtje.

hoi esterra…heb jij een websiteadres over dat vrijwilligerswerk in kl? of een naam? alvast bedankt

Hoi Esterra,

Dat lijkt me leuk. Ik vertrek zaterdag al naar Maleisie, maar in april weet ik vast al wat leuk is om te gaan doen.

groetjes,
Tessa

He hallo,
Ik ben vanaf vorige week begonnen met mijn stage in KL. Zit hier nog tot halverwege augustus. En probeer in de weekenden zoveel mogelijk van Maleisie te zien. Heeft een van jullie al leuke weekendtrips gedaan, of in de planning? Ga daarna waarschijnlijk via het noorden van maleisie richting Thailand en Vietnam. Dus tips? Of zin om een keertje in NL’s gezelschap een drankje te drinken?

Groeten Rudy

Hoi!
ik wil in februari een P&O-stage gaan lopen in Kualu Lumpur.
Maar ik heb nog geen goed stageadres kunnen vinden,
weet iemand hoe je het beste aan stages in Kualu Lumpur kunt komen? (missch zijn er aantal bedrijven? of sites van bedrijven die ik kan benaderen…?)
zijn er toevallig al P&O studenten naar toe geweest? en hoe zijn jullie aan deze stage gekomen?

gr. suzanne

Hi Suzanne,

Ik zou eens kijken bij het mdbc (malaysian dutch business council), die regelen volgens mij wel meer stages in Kuala Lumpur en hebben anders misschien wel adressen voor je.
Succes!

Groetjes Tessa

Ik vertrek 20 november richting KL.
MIjn stage ga ik lopen bij het Citrus Hotel. hier blijf ik ongeveer 5 maanden en daarna ga ik nog een paar weken rondreizen.
het lijkt mij ook heel erg leuk om een x een drankje te doen of er een x op uit te trekken in het weekend!
ik ben te bereiken op [EMAIL=“margodubbeldam@hotmail.com”]margodubbeldam@hotmail.com

:chin:

Tessa, bedankt voor je tip! ik heb op de site gekeken en ga contact met ze opnemen.
zijn er meer mensen die iets weten?

gr. suzanne

hey.

ik weet niet of jij het via een bemiddelings bureau wil doen? Ik ga op stage via all1one, deze hebben mijn stageplaats ook voor mij gezocht.
misschien kan je met hun contact opnemen om te kijken of ze dat soort stages regelen?

groetjess

Beste allemaal,

Ik studeer Toerisme en ben ook op zoek naar een stage in Kuala Lumpur.
Heeft iemand misschien tips?

Groetjes, Sophia