Stage / woon-genoot Rome gezocht

Hallo!
Ik ga van februari 09 tot augustus op stage in Rome. Ik ben op zoek naar iemand die toevallig voor de zelfde periode naar Rome gaat en net als mij zwaar opzoek is naar een woning, die niet te groot niet te klein maar vooral niet zo ontzettend duur is voor 1 persoon… Ga jij toevallig ook? en zou je t leuk vinden om niet alleen alleen te gaan? (je bent natuurlijk helemaal vrij, maar om samen een woning te zoeken ipv een aangeboden studentenkamer, die je moet delen, van 370euro).
Reageer dan!
Grtjs Lieke

Dag Lieke,

Ikzelf wil begin 2009, graag voor 1 jaar naar italië. Ik ben van italiaanse kom af, dus spreek de taal (bijna) vloeiend. Ik zoek net zoals jou, iemand om de kosten van een woning te delen.

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik graag van je.

Groetjes Taniela. :wink:

Tja… Das natuurlijk altijd fijn om een lotgenoot te hebben… Ik heb zelf alleen geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Ik heb wel het een ander gevonden, maar vaak is dat ontzettend duur. En zoals ik al zei, een studio of iets met iemand, is gemakkelijker en mss ook leuker dan met (ook n wildvreemde) in n minihok te zetten.
Ik ga zelf niet voor een jaar, helaas. Hoewel ik me in italie meer thuis voel dan in nederland.
Als je t niet een probleem vindt dat ik niet voor een jaar ga, maar voor een kortere periode, dan zou ik het leuk vinden om iets meer over je te weten en mss inderdaad op zoek te gaan. Ik wil eigenlijk wel in Rome, maar dat staat ook in de onderwerpsregel. Misschien is het een optie om emailadressen uit te wisselen, is wat persoonlijker…
Groetjes lieke