Beste mensen,
Mijn naam is Justin Troost en ik ben een 21 jarige student aan de Helicon opleidingen in Velp.
Hier volg ik de nieuwe opleiding Eco & Wildlife studies.
Dit is een studie waar we van alles leren over de natuur, wildlife, hoe ecosystemen werken en het gedrag van dieren.
Ook worden we opgeleid voor bijvoorbeeld ranger, of researcher van wilde dieren, maar tevens ook reisleider.
Ik zit in het 2e jaar van de 4 jaar durende opleiding op Mbo niveau 4.
In April 2009 moeten wij op stage voor 12 weken in een periode van 14 weken en mijn voorkeur gaat naar landen gelegen in het Oostblok.
Denk hierbij aan Slovenie, Bosnie, Slowakije, maar met name Roemenie trekt me heel erg.
Hier zou ik bijvoorbeeld mee willen helpen in een Nationaal Park om onderzoek te doen (of mee te helpen) in projecten met betrekking tot bijvoorbeeld wolven, lynxen of beren.
Ook andere dieren vind ik erg interessant.
Verder zou ik ook als een soort assistent reisleider mee willen werken, zodat ik op die manier erg veel zal zien en leren.
De kosten worden allemaal vergoed via het Leonardo Da Vinci fonds.
Via deze site hoop ik dat er mensen zijn die contacten hebben voor een leerzame stageplaats in een van deze landen (landen zoals Polen e.d. vind ik ook goed) en wat in de richting is van wat ik zoek.
Voor andere ideeen of informatie kan je natuurlijk ook altijd reageren.
Hartelijk bedankt in ieder geval!
Groetjes Justin