Stage natuurgeneeskunde

Hallo :wereld:
Ik ben op zoek naar een plek waar ik stage kan lopen voor mijn studie natuurgeneeskunde(geen homeopathie). Het is een beetje moeilijk in te schatten welk land hiervoor nou het meeste geschikt is, dus in principe houd ik me voor alles aanbevolen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Afrika of Azie. De periode dat ik dit wil doen is ergens tussen half oktober en eind december 2009.
Wat ik zoek is een plek waar mensen worden behandeld op een natuurgeneeskundige manier door a.o: massage’s/waterbehandelingen/kleipakkingen/voedingsadviezen/vasten/klisma’s
iriscopie/tongdiagnostiek, kruidenpreparaten maar ook dmv traditionele helingsrituelen. Waar ik erg benieuwd naar ben is de manier waarop gekeken wordt naar ziekte en gezondheid in verschillende landen en hoe daar dan mee omgegaan wordt. Ik heb me wel al ingeschreven bij Joho, maar weet nog niet of daar iets uit gaat komen.
Als je een stageplek weet of weet waar ik moet zoeken dan hoor ik het graag.
Groet Bianca

Hallo Bianca,

Mag ik je de organisatie REVSODEP in Ghana aanbevelen.
Kijk eens naar hun website: www.revsodepghana.org
Ik wil je voorstellen om rechtstreeks met de staff van de organisatie te mailen om je vraag te stellen. (in het engels)
Ikzelf heb via hen vrijwilligerswerk gedaan, en dat is een geweldige ervaring geweest!
Groeten,
Anke

Hoi!

Wij zouden je kunnen helpen bij het vinden van een stageplaats!
Schrijf je in op onze website en ontvang binnnen 2 dagen een reactie!

www.all1one.com

Hallo Bianca,
Bijna 5 jaar later…ik wil je graag op mijn oproep wijzen.
Deze zomer ga ik een week naar Frankrijk voor een workshop, gegeven door een voormalig lerares in de natuurgeneeskunde. Zij gaf les op de Akademie in BLoemendaal. Zij kijkt op een andere manier in irissen dan de meeste iriscopisten dit doen.
Ik ben op zoek naar 4 personen die met mij mee willen, zodat we de kosten kunnen delen.