Stage Istanbul

Hoii Allemaal,

Ik had even een aantal vraagjes, maar zou eerst even vertellen met welke opleiding ik bezig ben en wat ik van plan ben.

Momenteel zit ik in de 2e , ik volg de opleiding Juridisch op het Mbo niv4. In het 3e leerjaar mogen we op stage naar het buitenland. Ik wil heel graag naar Istanbul, het lijkt mij een leuke uitdaging. Na mijn studie wil ik ook gaan wonen & werken in Turkije, dus waarrom zou ik deze kans missen?! Tijdens de kerstvakantie ben ik van plan om naar Istanbul te gaan om een stage plek teregelen en te informeren. Wanneer ik in Turkije ben wil ik zo nodig ook naar avond of weekend scholen om me zelf nog meer te ontwikkelen dus ik ben bereid om alles ervoor te doen.

Dit jaar moet ik ook 10 weken stage lopen, mijn voorkeur is een turks advocaten kantoor of iets dergelijks dat zich bezig houd met turkse rechten. Zo kan ik denk ik alvast een start maken om belangrijke punten te leren over het turkse recht.

Nu wil ik graag van jullie tips & advies,
Waar zou ik langs kunnen? waar moet ik vooral opletten wat zijn de belangrijkste punten? Hebben jullie er al ervaring mee? etc.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, dit wil ik zo graag.
Alvast bedankt !!

Groetjes
Ebru.