Stage in Suriname!

**Beste studenten en vrijwilligers,

**Op zoek naar een uitdaging?
Geïnteresseerd in vele culturen?
Nieuwsgierig naar de prachtige natuur?
Dan is een stage of vrijwilligerswerk in Suriname iets voor jou!

Wij bieden je bemiddeling bij het vinden van een woning, werkplek en geven voorlichting over dit schitterende land.
Daarnaast kunnen wij ook je vliegticket regelen, je af laten halen van het vliegveld in Suriname en trips regelen.

Interesse?

Neem contact met ons op:

**Escape Travel
**Schootsestraat 67
5616 RB Eindhoven
Tel. 0031-40-2574896
0031-6-21611272
E-mail info@escapetravel.nl

Hallo,
Ik begreep uit eerdere topics dat deze bemiddeling allemaal erg commercieel is. Wat zijn de kosten bij jullie als jullie inderdaad bemiddelen in een stageplek, (vrijwilligers)werkplek, onderdak, trips e.d??
Ik ben benieuwd.
Groetjes Barbara

Beste Barbara,

Bedankt voor je reactie. Het is gebleken dat er veel bemiddelingsbureau’s zijn die een stage/vrijwilligerswerk regelen naar Suriname. Wij hebben zelf stage gelopen in Suriname en een collega van ons komt er zelf vandaan. Om misverstanden te voorkomen in de communicatie tussen bedrijven en stagaires hebben wij toen besloten om naast onze avontuurlijke reizen naar Suriname ook stagereizen aan te bieden.
De bemiddelingskosten voor een stageplek en huisvesting bedragen eenmalig 100 euro. In dit bedrag zijn ook inbegrepen een info-avond/gesprek voor de
stagaire(es) voordat deze vertrekt naar Suriname en een stagecontract met duidelijke afspraken nadat beide partijen akkoord zijn met de stagevoorwaarden. Als een stagaire interesse heeft in trips regelen wij dat ook. Wij hanteren speciale tarieven voor stagaires.

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Nadista
Escape Travel

Is jullie collega toevallig Hanneke Pengel?

En wat onderscheid jullie van andere bureaus? Waarom zouden we juist voor jullie moeten kiezen?
Ik ben erg aan het zoeken en omdat er zoveel aangeboden wordt weet ik het niet meer. Kiezen is leuk maar ook lastig…
Is er trouwens makkelijk iets te vinden voor een student van de HEAO met richting bedrijfskundige economie? Wat zou een evt. vergoeding kunnen zijn…
En kunnen jullie ook werk regelen voor iemand met een SPH opleiding en ervaring in de jeugdhulpverlening?
Wat zijn de kosten van de woning en de trips die jullie aanbieden? We zijn niet “heel rijk” omdat mijn vriend nog studeert en daarom willen wel alle kosten even op een rijtje. Als we er eenmaal zijn willen we natuurlijk wel wat van het land zien. Kun je trouwens een beetje een globale schatting maken van de kosten, we hoeven niet luxe te wonen en leven maar vinden het toch zeker leuk om enkele hoogtepunten van Suriname mee te maken… Het is handig om te weten hoeveel we ongeveer moeten sparen om rond te komen…
Alvast bedankt voor de reactie,
Groetjes Barbara

Nee Hanneke Pengel ken ik niet. Hanneke Willemsen wel, maar zij is geen collega van ons.

Met vriendelijke groet,

Lieke Gosen
Escape Travel