Stage gezocht: Interieur/Design/stylen/etc..

Hoi,

ik zit nu bijna in de 2e klas van het MBO van Interieur & Design en ik wil graag in de 3e klas stage lopen in het buitenland. Ik moet dan 20 weken stage lopen. Nou heb ik geen idee waar en ik weet ook niet wat er is. Ik zou graag willen stage lopen bij een bedrijf waar ze bijvoorbeeld hele grote projectinrichtingen doen, grote gebouwen inrichten, exclusief design enzovoort. Hebben jullie tips of weten jullie een bedrijf die een stage aanbied, die je niet snel vergeet. Laat het dan even weten.

beste Lisann,

Wat leuk dat jij naar het buitenland wilt gaan voor jouw stage! Stagehuis regelt stages in het buitenland en we zien goede mogelijkheden voor jouw stage in Malta! lijkt het je leuk om stage te lopen op deze mooie eilanden groep?
stuur ons dan een e-mail naar contact@stagehuis.nl en bekijk eens onze website www.stagehuis.nl!

Groetjes Team Stagehuis

Hi Lisan,

Op welke school volg je jouw opleiding Interior Design? Heb je inmiddels al een stageplek?

We hebben op dit moment een erg leuke vacature openstaan voor Interior Design student in Dubai! Wellicht dat jij zelf als je nog geen stage hebt gelopen of op school mensen kent die nog een stage zoeken het kan adviseren. Ons contactpersoon binnen dit bedrijf is overigens een Nederlander!

Neem gauw contact met ons op via: celina@stageindubai.nl of kijk op onze website voor nog meer vacatures: www.stageindubai.nl