ik zit nu bijna in de 2e klas van het MBO van Interieur & Design en ik wil graag in de 3e klas stage lopen in het buitenland. Nou heb ik geen idee waar en ik weet ook niet wat er is. Ik zou graag willen stage lopen bij een bedrijf waar ze bijvoorbeeld hele grote projectinrichtingen doen, grote gebouwen inrichten, exclusief design enzovoort. Hebben jullie tips of weten jullie een bedrijf die een stage aanbied, die je niet snel vergeet. Laat het dan even weten
Wat leuk dat jij naar het buitenland wilt gaan voor jouw stage avontuur. Momenteel hebben wij staigires van het HMcollege en ROC Veldhoven in de interieur bouw en design op Malta en in Australië stage lopen.
Wellicht ben jij ook geïnteresseerd in één van onze stagebesetmmingen. neem eens een kijkje op www.stagehuis.nl.
Mocht je verdere vragen hebben dan horen we graag van je.
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb even op jullie website gekeken en het ziet er leuk uit. Maar hebben jullie ook van die stage’s ook reisverslagen of iets dergelijks, zodat ik kan zien hoe ze het daar hebben gehad en wat er te doen is? Zou mij erg helpen!
Leuk dat je zo snel reageert! we hebben een forum voor onze studenten en je kunt in contact komen met onze vorige studenten via facebook :).
Ik weet dat een aantal van onze studenten met dezelfde studie als jij via onze social media pagina´s in contact blijven met elkaar. Melissa Fitters is één van deze studenten en heeft via ons stage gelopen op Malta, ze loopt zelfs nog stage op Malta. Meubel Bouw en Design.
Ik hoop dat we in de toekomst een mooie stage voor jou binnen jouw studierichting mogen vinden.