Ik zal me allereerst even voorstellen, ik ben Kevin Boelsma, 21 jaar en woon in Kudelstaart, een klein dorpje vlakbij Amsterdam. Ik ben nu tweede jaars student aan de opleiding Sport & Bewegen aan Hogeschool INHolland te Haarlem. In het derde jaar moet er een stage van 20 weken gelopen worden en dit zou ik het liefst in het buitenland willen doen. De opleiding is vooral gefocust op het adviseren van groepen over sporten, bewegen, voeding en management, daarnaast wordt er onderwezen in het lesgeven van verschillende doelgroepen, zoals kinderen, gehandicapten, ouderen, enz. Ik zou hierbij een oproep aan iedereen willen doen, die mij aan een geweldige stage in het buitenland kan helpen.
Welkom op het forum.
Je hebt nu je bericht geplaats in de helpdesk. De helpdesk is alleen voor technische vragen en hulp aangaande berichten endergelijken.
Het beste kun je je vraag stellen op 1 van de volgende forums:
Bovendien wordt er van een HBO-student een hoge mate van zelfstandigheid verwacht. Stage-adressen laten voorkauwen lijkt me dan niet de juiste insteek. Ik zou zeggen: ga zelf op zoek! En als je dan een oproep moet plaatsen, wees ook duidelijk over je stagedoelen.
Met zulke onnodige informatie heeft het geen zin om u op dit soort forums te begeven. Deze informatie is daarentegen bij mij allang bekend, maar ik probeer elke mogelijkheid te grijpen om aan een geweldige buitenlandse stage te komen.
Na het nogmaals lezen van mijn oproep is het mij nog altijd volstrekt onduidelijk wat u probeert te bereiken. Naar mijn mening is de strekking van deze oproep dat men kan reageren als zij mij zouden kunnen helpen aan een geweldige stage in het buitenland en niet dan men kan reageren wanneer zij wat aan te merken hebben op mijn werkwijze. Dus bij deze zou ik u willen verzoeken niet onnodig te reageren op dit soort forums, wanneer uw reacties van dien aard zijn, dat ze niet serieus te nemen vallen.
Ik wil je alleen maar meegeven dat je het verst komt, als je zelf je stage regelt. In het verleden genoeg stage-oproepen van dit kaliber tegengekomen, waarbij studenten achterover gingen zitten totdat er een reactie kwam. Dergelijke oproepen getuigen van een passieve houding en dat is wel het laatste dat een werkgever van zijn stagairs wil.
Als je in je oproep ook al informatie had gegeven over andere pogingen om een stage-adres te vinden, had dit wellicht mijn reactie gescheeld.
En boven alles: het is vooral bedoeld als aansporing, niet om je af te kraken.
Dit van een mede-hbo-er die 3 jaar geleden in dezelfde schoenen stond.