Stage Disneyland

Hallo iedereen!

Een vraagje aan jullie, ik ga binnenkort voor een half jaar stage lopen in Disneyland Parijs, via OAD een Nederlandse bedrijf!
Ik heb er echt erg veel zin in natuurlijk! :smiley:
Maar graag zou ik willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met stage in Disneyland of met dit bedrijf…??
Tips, informatie, ervaringen en reacties zijn allemaal welkom!

Groetjes Cynthiaa

@Cyntiaa: Heb je ook al even op het Franrijkforum alhier gekeken? Staat een speciaal subforum over alles wat met Disney en ook wel stages te maken heeft.

Succes ermee.

Met vriendelijk groet. :wink:

Ga ja echt voor Oad daar werken? Bij de oad-balie in hotel New York ofzo???

Ja idd voor OAD, het schint dat ze daar en balie hebben in disney village…
Nu ben ik nog nooit in disney gewees dus weet ik het niet helemaal precies, ik krijg ook nog verdere informatie van OAD als het zo ver is… dus vandaar!
Heb je ervaringen dan met OAD, of is het zomaar een vraag??

Groetjes

Als ik hier nog even aan mag toevoegen… OAD ie een van de grootste en bekendste aanbieder van Disneyland Paris reizen. Zij hebben inderdaad hun eigen reisleiding in een van de hotels zitten.

Nogmaals… kijk rond op het speciale Disneyforum hier bij Franrijk. Staat heel veel voor jou ook, nuttige informatie.

Hoi Roanna,

Dat is idd een hele goede tip van jou, ik ben toevallig nu even aan het rondneuzen en heb ook daar mijn topic geplaatst!
He valt me trouwens op hoeveel mensen daar willen werken en dat ik eigenlijk erg veel mazzel heb dat ik daar via OAD kan komen! :slight_smile:

Wat zo jammer is; is dat ik zelf nog nooit in disney geweest ben, het schijnt dat in Disney village OAD moet zijn gevestigd??
Maar of dit nou in een hotel is of een balie… ??

En ik ben erg benieuwd naar het appartement waar ik terecht kom, maar daar kan je mij denk ik niet veel over vertellen…

Groetjes!

Sorry, ik zie dat je daar al geweest was en een reactie geplaatst hebt.

Ik zelf ben zo’n 5 keer naar Disney geweest en meestal ook met OAD. Ook hebben mijn zoon en zijn vrouw er enkele jaren gewerkt en werkt mijn schoondochter nu op het hoofdkantoor van OAD hier in Holten.

Disney village en een zgn. dorp op zich wat direct naast het park ligt. Het is zo’n plein met allemaal souvenirwinkeltjes en vele cafe’s en eetgelegenheden. Zou nu best kunnen dat OAD zich daar ook heeft gevestigd, maar ook in hotel New York.

x

Disney® Village

Het bruisende hart van Disneyland Disney® Village, gelegen tussen de Disney® Parken en de Disney Hotels, is een uniek uitgaanscentrum voor jong en oud. Aan deze gezellige boulevard vind je restaurants, bars, winkels, gevarieerd entertainment en een discotheek. Dus kom naar Disney® Village en geniet van een wereld vol amusement en plezier!

Bars

• Billy Bob’s Country and Western Saloon: een avond live-muziek
• Sports Bar: non-stop sport

Restaurants

• Annette’s Diner: terug naar de jaren 50
• New York Style Sandwiches: héééél veel broodjes
• Rainforest Cafe®: eten in de jungle, wat een ervaring!
• King Ludwig’s Castle: met Beierse specialiteiten
• Cafe Mickey: eten met Disney figuren
• The Steakhouse: in oud-Amerikaanse stijl
• McDonald’s®: zoals overal is er hier ook één
• Planet Hollywood®: gewoonweg lekker

Wat is er nog meer?

• Bioscoopcomplex met de nieuwste films (enkele films ook Engelstalig)
• Discotheek “Hurricanes” voor een nachtje swingen. Discotheek “Hurricanes” is vanaf april t/m 30 juni elke zondag gesloten.
• Winkels die tot middernacht geopend zijn
• Gratis concerten en optredens
• Geldautomaat en een American Express-loket

Toegang tot Disney® Village gratis!

Gratis toegang voor gasten van de Disney Hotels en Disney’s Davy Crockett Ranch®. Overige bezoekers dienen op enkele dagen per jaar toegang te betalen. Toegang tot discotheek Hurricanes si niet toegestaan voor minderjarigen (jonger dan 18 jaar) wanneer zij niet vergezeld worden door meerderjarigen.

BRON: website OAD

Ja in Holten had ik mijn sollicitatiegesprek idd!
Dankjewel voor de vele informatie wat betreft Disney Village :slight_smile:
Ik zal me er niet vervelen daar!

Groetjes

Oad reizen is idd de grootste en altijd erg stabiel in kwaliteit. Je kunt ook rechtstreeks bij Disney boeken via hun website. Verder is Peter Langhout reizen iets goedkoper maar daar krijg je ook mindere bussen (vervoer) voor en hebben geen kantoor in disney zoals Oad wel heeft.
Het oad kantoor zat in Hotel New York maar is dacht ik dit jaar vehruist naar Hotel New Port Bayclub.
Meer info vind je op www.dlrp-magic.com