Ik heb tweedejaars CMV en wil volgend jaar stage gaan lopen in het buitenland. Het gaat om een stage van 10 maanden, 32 uur in de week. Het liefst zou ik stage lopen in de kunst en cultuur sector, of PR.
Ik heb alleen nogal hoge eisen: ik wil graag naar New York of London!
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Hee vet toff! Ik doe MWD 2e jaar, en ik wil volgend jaar ook een stage doen in het buitenland (kan kiezen uit 5 of 10 maanden). Waar studeer je CMV? En ben jij al begonnen met dingen regelen via school enzo? Zo ja… zou je mij dan misschien wat tips kunnen geven?
Je kunt me eventueel toevoegen op msn: [EMAIL=“shaartje@mailme.nl”]shaartje@mailme.nl
Misschien dat we elkaar dan wat kunnen helpen
groetjes sharon
Ik doe ook 2e jaars CMV en wil volgend jaar ook graag stage lopen, maar er zijn zo weinig mogelijkheden voor CMV, vind ik. Heb je al iets kunnen vinden in London of New York? vertel vertel !
ik ben 3ejaars CMV in Nijmegen en ga vanaf 1 februari stage lopen bij de YMCA in New York! Heel vet, ik heb bijna alles rond nu maar het was niet makkelijk om te regelen. Als jullie willen weten hoe ik alles geregeld heb of als jullie andere vragen hebben just ask!
Ik ben erg benieuwd hoe jullie zo’n buitenlandse jaarstage regelen. Ik ben zelf 2e jaars CMV’er en wil volgend jaar wellicht mijn jaarstage ook in het buitenland doen
Het is zeker een droomstage! Het is natuurlijk super vet om hier in New York voor een half jaar te leven.
Ik heb het zelf geregeld, gewoon gaan mailen tot ik iets had gevonden! Ik wist dat de YMCA geschikt zou zijn als stageplek dus daar heb ik me op gericht. Maar het was niet makkelijk, ik ben er een jaar mee bezig geweest.
Ik loop hier stage bij de Youth and Teens department, en ik ga zelf een voetbal programma voor kinderen ontwikkelen en uitvoeren. Plus nog een programma voor het Teen Center doen.
Dus als jij ook in New York stage wil lopen, gewoon gaan mailen! Wie niet waagt wie niet wint he…
Misschien een handige tip voor iedereen die een stage zoekt in Londen. Neem eens een kijkje op de website van Internship In London. Ik heb mijn stage via hen geregeld, na het eerst voor maanden zelf te hebben geprobeerd. Binnen 4 weken had ik een stage! Easy and relaxed! Je hoeft zelf niets te doen.