Hallo,
Ik ben op zoek naar een stage bij een literaire uitgeverij in Australie. Ik ben zelf een Master student van Engelse Taal en Cultuur. Zou iemand weten hoe ik dit aan moet pakken?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een stage bij een literaire uitgeverij in Australie. Ik ben zelf een Master student van Engelse Taal en Cultuur. Zou iemand weten hoe ik dit aan moet pakken?
Hi,
Je kan kijken op bij all1one, daar heb ik wel goede ervaringen mee voor Amerika. Zij doen ook Australie. www.stage-buitenland.net
Wil je echt naar Australie? Ik ken wel iemand die zo’n stage heeft gedaan in boston. Voor vragen kan je me een bericht sturen.
Groetjes,
Hallo,
Voor goede stageplaatsen in Australië kun je altijd terecht bij Stagehuis. (www.stagehuis.nl) . Met eigen kantoren in Australië en Nieuw-Zeeland kunnen wij studenten in bijna alle richtingen helpen.
Wij hebben al eerder studenten binnen de richting Engelse Taal en Cultuur succesvol verder geholpen met leuke en uitdagende stageplaatsen. Ook binnen uitgeverijen. Helaas is het heel moeilijk om zelf contact te leggen met bedrijven in Australië.
Voor meer informatie kun je altijd even contact met ons opnemen!
Groetjes,
Dolf
[EMAIL=“dolf@stagehuis.nl”]dolf@stagehuis.nl
www.stagehuis.nl
Hoi!
En heb jij uiteindelijk een stage gevonden in Australie bij een literaire uitgeverij?
Ik ben zelf namelijk hier ook naar op zoek, dus ben benieuwd…
Ga in ieder geval niet in zee met All1one.com! Dan bespaar je jezelf een hoop stress en ergernis. Beter iets meer betalen voor een goed stagebedrijf!
Ook handig; gewoon bedrijven google-en en aanschrijven!
]Succes!