Stage basisschool Curacao

Hoi mensen,
Ik ben 3e jaars student aan de PABO en het lijkt me ontzettend gaaf om volgend jaar mijn LIO-stage op Curacao te gaan lopen. Ik ben al een keer op Aruba geweest en dat was heel gaaf.
Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat? Is er iemand die dit ook heeft gedaan en zijn/haar ervaringen met mij wil delen? Reageer a.u.b. dan!
xx
Marcia

Hallo Marcia!
Ik heb in 2003 drie maanden stage gelopen op een basisschool op Curacao en zou je dus wel het een en ander kunnen vertellen. Ik kan 1 ding zeggen: het is een ontzettend gave, leuke, interessante, leuke ervaring en als je de kans hebt om het te doen moet je die kans zeker niet voorbij laten gaan, gewoon doen! Als je interesse in mijn informatie hebt moet je maar even een mail sturen. Mijn adres is: [EMAIL=“moverwijk@hotmail.com”]moverwijk@hotmail.com.
Groetjes Marita

Heey,
Ik las net het berichtje van Marcia…en dat is ook een beetje mijn vraag. Ik ben ook van plan om volg jaar stage te gaan lopen op Curacao of Aruba. Maar wil graag wat ervaringen horen. Hoe gaat zo’n stage? Wat moet ik ervan verwachten? Hoe is het onderwijs daar geregeld? Hoe is het leven daar? Misschien zou je(marita) mij daar ook iets mee info over kunnen geven.
Alvast bedankt.
Groetjes Froukje

Hallo Froukje,

Als je mij even een e-mail stuurt (zie adres in bovenstaand bericht), dan stuur ik jou wat informatie!

Groetjes Marita